مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده کشمش آفتابی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تهیه کشمش در منزلکارخانه تولید کشمش آفتابی ارزان

اهمیت آن چه ما مصرف می کنیم و بهره ای که از آن ماده غذایی می بریم بیشترین موضوعی است که ما درباره ی آن فکر می کنیم. کشمش یکی از بهترین و باارزش ترین مواد غذایی است که می تواند جای همیشگی در سفره ما داشته باشد.مصرف روزانه کشمش می تواند ما را از خواص عالی آن بهره مند سازد. اگر به دنبال کشمش آفتابی ارزان و با کیفیت هستید با ما همراه باشید.خرید عمده کشمش آفتابی ارزان

نحوه تهیه کشمش در منزل

نحوه تهیه کشمش در منزل اگر قصد دارید از انگور برای تهیه ی کشمش خانگی استفاده کنید به نکات زیر توجه کنید. اول این که از پارچه کنف، بامبو استفاده کنید و میوه ها را پس از شست و شو آن استفاده کنید تا گردش هوا در اطراف میوه امکان پذیر شود. وقتی هوا گرم و خشک است نوار بیرونی را در آفتاب قرار دهید. آن را در محلی قرار دهید که نور آفتاب در طی روز بهبود می یابد. فقط وقتی هوا گرم و خشک است آن را بیرون بگذارید. وقتی آب و هوا خنک تر و خشک تر است، انگور سریعتر خشک می شود. 

در هنگامی که هوا ابری، سرد یا بسیار گرم باشد، خشک شدن انگور مدت زمان بیشتری طول می کشد (و حتی ممکن است کاملاً خشک نشود). بگذارید انگور 3 یا 4 روز بیرون استراحت کند و هر از چند گاهی آنها را برگردانید. بسته به شرایط آب و هوایی و هیدراتاتی که آغاز آن را نشان می دهند، می توانند تا 96 ساعت پشت سر هم استفاده شوند. با این حال، باید کمتر از 3 روز بیرون بروید. روش دیگری وجود دارد که در آن می توانیم فر را با دمای 225 درجه فارنهایت (110 درجه سانتیگراد) گرم کنید. پس از آن، دمای فر 110 درجه سانتیگراد (225 درجه فارنهایت) است و به مدت 15 دقیقه گرم می شود. دمای گفته شده مجاز است آب را در مدت 4 ساعت به خمیر تبدیل کند. اگر ترجیح می دهید زمان بیشتری صرف کنید ، می توانید آن را تا 65 درجه سانتیگراد (150 درجه فارنهایت) گرم کنید و حدود 36 ساعت گرم کنید. با گذشت زمان بسیار سریعتر در یک فرآیند دستکاری شده خطر ترک خوردگی یا ترک خوردگی اضافی را از بین می برد.

کشمش را از راه های مختلفی می توان تهیه کرد اما از بهترین گزینه هایی که وجود دارد استفاده از کشمشی است که طی فرآیند های خاص تولید شود و مرغوبیت لازم را داشته باشد. نحوه تهیه کشمشی که کیفیت لازم را داشته باشد قطعا نیازمند تیم حرفه ای و شرایط لازم به خود است که ما سعی کرده ایم بهترین را در مرکز خود برای شما تدارک ببینیم.

کارخانه تولید کشمش آفتابی ارزان

کارخانه تولید کشمش آفتابی ارزان کارخانه تولید کشمش آفتابی ارزان بهترین محصولات خود را برای شما عزیزان به صورت بدون واسطه عرضه کرده است. خرید از این مرکز به صورت غیر حضوری و بدون واسطه صورت می گیرد پس کافی است هر چه سریعتر در سایت ما ثبت سفارش کنید و یا با ما تماس بگیرید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید