مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده آلو بخارا ارگانیک اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه پخت آلو بخارا ارگانیک خونگیپخش انواع آلو بخارا ارگانیک

آلو یکی از میوه های خوشمزه تابستانی می باشد که به سبب طعم شیرین و دلنشین خود طرفداران بی شماری دارد. این میوه را می توان به صورت خشک شده نیز مصرف نمود که به آن آلو بخارا گفته شده و از آن برای طعم بخشیدن به برخی از غذاهای سنتی ایران استفاده می شود. شما عزیزان می توانید بهترین آلو بخارا ارگانیک اصل را از طریق این مجموعه اینترنتی به صورت عمده سفارش داده و بهترین و مرغوب ترین نوع آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

سفارش عمده آلو بخارا ارگانیک اصل

نحوه پخت آلو بخارا ارگانیک خونگی

نحوه پخت آلو بخارا ارگانیک خونگی بسیاری از افراد در فصل تابستان اقدام به خشک کردن آلو نموده و آن را به روش های مختلف تبدیل به آلو بخارا می نمایند.
برای تهیه آلو بخارا ارگانیگ اصل خانگی ابتدا بهترین و سالم ترین نمونه های آن را از شاخه چیده و به خوبی شستشو می دهند. سپس درون یک دیگ آب و نمک به اندازه کافی ریخته و به جوش می آورند و آلوها را درون آن می ریزند.
به محض اینکه آلوها شروع به قُل خوردن نمودند، آنها را از دیگ خارج کرده و بر روی یک سطح صاف می ریزند و اجازه می دهند تا با قرار گرفتن در معرض هوا به خوبی خشک شده و تمامی رطوبت موجود در بافت های  آن از بین برود، سپس آن را در بسته بندی های محکم قرار داده و در یک محیط خشک و خنک و به دور از نور آفتاب نگه داری می نمایند.
یکی از نکته های مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که در همان مدت زمان کوتاهی که آلوها درون آب قرار دارند، باید حتماً نمک به اندازه کافی در آب وجود داشته باشد، زیرا استفاده از آن موجب افزایش ماندگاری و دوام آلوها شده و از فساد و خراب شدن آن جلوگیری به عمل آورده و یک طعم خوشایند و دلچسب به آن می بخشد.

پخش انواع آلو بخارا ارگانیک

پخش انواع آلو بخارا ارگانیک این روزها فروش و پخش انواع آلو بخارا ارگانیک در کشورمان رونق فراوانی دارد؛ خوشبختانه شرکت های تولید کننده این محصول آن را به صورت بهداشتی و کاملاً استاندارد تولید کرده، در بسته بندی های مخصوص قرار داده و در اختیار مشتریان خویش قرار می دهند.
این آلو دارای ظاهری گرد و گوشتی می باشد که درون آن مقادیر فراوانی از آنتی اکسیدان و ویتامین یافت می شود و مصرف آن بسیاری از بیماری های گوارشی از جمله یبوست را برطرف می نماید.
همچنین آلو بخارا دارای طبع سرد و خنک می باشد و می تواند تشنگی و حرارت بدن را به خوبی برطرف نماید. از این خشکبار خوشمزه برای طعم بخشیدن به بسیاری از غذاهای سنتی از جمله خورش آلو اسفناج، خورش قیمه، مرغ و سوپ بهره گرفته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید