مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات انواع میوه خشک گلابی در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه میوه خشک گلابیمرجع توزیع میوه خشک گلابی در تهران

میوه های خشک این روزها در بازارهای فروش بسیار پر رونق بوده اند از این رو بسیاری از افراد در خانه با کم ترین امکانات برای خود از این راه اشتغال تولید کرده اند زیرا این محصولات همانند میوه تازه خواص خود را دارا بوده و در فرآیند تولید هیچ یک از ویتامین های خود را از دست نمی دهد. تولید میوه خشک در کشورمان به اندازه ای بالا رفته که بخش اعظمی از آن به دیگر کشورها صادر می گردد و صادرات انواع میوه خشک گلابی در تهران توسط کارشناسانی مجرب که چند دهه تجربه دارند صورت می گیرد.

صادرات انواع میوه خشک گلابی  در تهران

طرز تهیه میوه خشک گلابی

طرز تهیه میوه خشک گلابی میوه خشک گلابی با روش های مختلفی در خانه قابل تهیه می باشد نظیر: خشک کردن درون فر، خشک کردن بر روی بخاری و خشک کردن با دستگاه میوه خشک کن. بهترین گزینه برای خشک کردن میوه دستگاه میوه خشک کن می باشد، که در طی مراحل خشک شدن تمام خواص میوه را حفظ کرده و در طعم آن تغییری ایجاد نمی کند.

طرز خشک کردن گلابی به شرح زیر می باشد:

ابتدا گلابی های سالم و تازه را به خوبی شسته و ضد عفونی می کنیم و پس از این که خشک شد و آب آن به خوبی رفت آن را به خوبی به هر روشی که مورد پسندتان است در اندازه های یکسان خرد کرده و برای این که رنگ آن سیاه نشود به مدت ده دقیقه آن را در محلول آب و آبلیمویی که از قبل تهیه کرده اید قرار دهید، سپس آن را درون آبکش ریخته تا به خوبی خشک شود، و بعد آن را در سینی ریخته و درون میوه خشک کن قرار داده و پس از تنظیم دما اجازه می دهیم تا امر خشک شدن انجام پذیرد، حتماً دقت کنید و هر یک الی دو ساعت یک بار سینی‌ها را جا به جا کردن تا میوه بهتر خشک شود.

مرجع توزیع میوه خشک گلابی در تهران

مرجع توزیع میوه خشک گلابی در تهران مرجع توزیع گلابی خشک شده در تهران سایت معتبر و رسمی ما می باشد که بهترین میوه های خشک شده را از تولیدکنندگان آن ها به صورت مستقیم تهیه کرده و با قیمتی مناسب به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می دهد.

مشتریان می توانند جهت تهیه گلابی خشک صادراتی به آدرس این سایت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تولید شده و بسته بخدی می گردند را به هر میزانی که می خواهند به صورت عمده و جزئی با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایند، و پس از ثبت سفارش به روش غیر حضوری کارشناسان در اسرع وقت محصول مورد نظر را ارسال خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید