مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات کشمش خشک کاشمر به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید مصرف کشمش خشک برای سلامتیخرید بی واسطه کشمش خشک کاشمر

کشمش خشک کاشمر از نظر سایز و شکل ظاهری نسبت به ارقام دیگر این محصول دارای درجه بندی ممتاز است. همین ویژگی موجب افزایش صادرات این محصول به کشورهای همسایه شده است. برای صادرات کشمش خشک کاشمر به عراق در نظر گرفتن چه معیارهایی می تواند در افزایش حاشیه سود فعالین تاثیرگذار باشد؟ برای کسب اطلاعات تخصصی در این زمینه با ما همراه شوید.صادرات کشمش خشک کاشمر به عراق

فواید مصرف کشمش خشک برای سلامتی

فواید مصرف کشمش خشک برای سلامتی کشمش نوعی خشکبار به شمار می آید که به علت تولید عمده آن در نقاط مختلف کشور و به ویژه شهر کاشمر تهیه آن در تمام طول سال امر آسانی است. مصرف نوع ارگانیک و تازه این محصول فواید و خواص بی نظیری برای افراد بدون محدودیت سنی دارد.
این محصول دارای مقادیر بسیار کمی چربی و سدیم است که برای افراد با اضافه وزن و ناراحتی های قلبی عروقی یکی از بهترین گزینه ها در کنترل وزن و عدم پیشروی بیماری ها است. کشمش خشک منبع هورمون های زنانه و استروژن است که می تواند افزایش میل جنسی و احتمال باروری را به همراه داشته باشد.
فیبر موجود در کشمش از رشد سلول های سرطانی به ویژه سرطان های معده و روده جلوگیری می کند.
کشمش خشک می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز به ویژه در کودکان باشد. چرا که حاوی مقادیر زیادی پروتئین و ویتامین D است. اگر با کمبود کلسیم و ریزش مو همراه هستید می توانید به صورت روزانه حدود ده عدد کشمش تازه را در وعده صبحانه یا ناشتا میل کنید.
مصرف مداوم کشمش به مدت چهار هفته می تواند در کاهش کلسترول خون و جلوگیری از فشار خون و بیماری های قلبی عروقی موثر باشد. توصیه می شود این محصول را جایگزین انواع قند و شکر صنعتی کنید تا در میانسالی خطر ابتلا به قند خون را کاهش دهید.

خرید بی واسطه کشمش خشک کاشمر

خرید بی واسطه کشمش خشک کاشمر در شهرستان کاشمر حدود 4 هزار هکتار تاکستان وجود دارد که هر ساله 25 درصد از انگورهای برداشت از آنها برای مصرف تازه خوری راهی بازار سراسر کشور می شوند. در این بین 75 درصد محصول برداشت شده برای تولید کشمش راهی انبارها و خطوط تولید و بسته بندی می شوند.
همین امر افزایش عرضه کشمش خشک صادراتی کاشمر به کشورهای همسایه به ویژه عراق، سوریه، افغانستان و … را موجب شده است. اگر در زمینه صادرات این محصول فعالیت دارید برای خرید مستقیم و موفقیت در بازار رقابتی، موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

  • اقدام به تهیه و سفارش مستقیم کشمش درجه یک از تامین کننده معتبر
  • بازاریابی حرفه ای از کشور مقصد و آشنایی با نیاز بازار
  • آشنایی با قوانین و مقررات صادراتی انواع خشکبار
  • سفارش بسته بندی استاندارد انواع کشمش صادراتی

در این مرکز کلیه نمایندگان پخش و توزیع آماده همکاری با شرکت های صادراتی در زمینه خرید کشمش خشک و عرضه این محصولات به صورت بسته بندی استاندارد و قیمت رقابتی هستند. جهت آشنایی با شرایط خرید و فروش عمده مستقیم و بدون واسطه می توانید با مشاورین این مرکز در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید