مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده میوه خشک خانگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آموزش ساخت میوه خشک در خانهمرکز خرید میوه خشک خانگی

یکی از خوشمزه ترین و مفیدترین خوراکی های انسان میوه است که انواع و اقسام مختلفی با طعم های متفاوتی دارد. مطمئنا هر کسی حداقل از چند نوع میوه خوشش می آید. از زمان های گذشته در کشورمان در فصل تابستان برخی از میوه های تابستانی را برای مصرف در برخی غذاها و یا مصرف در فصول سرد سال خشک می کردند. میوه خشک خانگی یکی از خوشمزه ترین چیزهایی است می تواند جایگزین خوراکی های مضری مثل چیپس و پفک و غیره شود.

صادر کننده میوه خشک خانگی

آموزش ساخت میوه خشک در خانه

آموزش ساخت میوه خشک در خانه برای تهیه ی میوه خشک بهتر است از میوه های سالم استفاده کنید تا محصولی با کیفیت داشته باشید البته بعضی از میوه هایی را که در یخچال دارید و مصرف نمی کنید می توانید خشک کنید.

اولین مرحله ی خشک کردن میوه در خانه شستن و خشک کردن آن است، بعد از این مرحله کار مهمی که باید انجام دهید اسلایس کردن یا همان برش های نازک است که این مرحله نیز بسیار مهم است چون بریدن میوه ها با ضخامت زیاد می تواند باعث خراب شدن و یا کپک زدن آن ها قبل از خشک شدن شود. البته برخی میوه ها مانند توت، انگور و لیمو عمانی و غیره نیازی به برش ندارند.

آخرین و مهمترین مرحله خشک کردن است که برخی از افراد دستگاه های میوه خشک کن برقی دارند یا در مایکروفر این کار را انجام می دهند اما بهترین و سالم ترین راه خشک کردن در هوای آزاد یا جلوی نور خورشید است.

می توانید میوه ها را بر روی پارچه های تمیز یا سینی هایی پهن کنید و در آفتاب خشک کنید، این کار بسته به نوع میوه و ضخامت برش و دمای هوا ممکن است چند روز طول بکشد که برای هر میوه نیز متفاوت است. البته برخی از بانوان این کار را با استفاده از بخاری یا شوفاژ نیز انجام می دهند.

بعد از این مراحل باید از خشک شدن کامل میوه ها اطمینان پیدا کنید و سپس بسته بندی و در یخچال نگهداری کنید. ساخت میوه خشک خانگی باعث می شود تا با خیال راحت آن را مصرف کنید.

مرکز خرید میوه خشک خانگی

مرکز خرید میوه خشک خانگی میوه خشک صادراتی یکی از محصولاتی است که افراد می توانند بدون داشتن سرمایه ی زیاد آن را تولید کنند و با بسته بندی های شیک و زیبا به فروش برسانند.

به خاطر فواید میوه خشک ها افراد زیادی علاقه مند مصرف آن هستند مخصوصا دوست دارند کودکان خود را از خوراکی هایی مانند چیپس و پفک دور کنند و به خوردن خوراکی های مفید عادت دهند؛ نوع خانگی آن نیز از طرفداران زیادی برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید