مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده میوه خشک جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع میوه خشک جدیدسفارش عمده میوه خشک جدید

میوه خشک یکی از تنقلاتی است که از قدیم در ایران وجود داشته و امروزه طرفداران زیادی دارد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و واردات انواع میوه ها به ایران شما می توانید انواع میوه خشک جدید در بازار ایران را خریداری کنید. این سایت مرکز عرضه عمده این نوع میوه ها است که شما می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

عرضه عمده میوه خشک جدید

معرفی انواع میوه خشک جدید

معرفی انواع میوه خشک جدید خشک کردن میوه در ایران سابقه طولانی دارد. در گذشته های دور به دلیل عدم وجود  فریزر برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی، مردم میوه های تابستانی را خشک می کردند تا بتوانند در زمستان نیز از این میوه ها استفاده کنند. از میوه هایی که در گذشته خشک می کردند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

رطب را خشک و خرما درست می کردند. دانه های انگور را خشک و مویز و کشمش  تهیه می کنند. از خشک کردن زردآلو، قیسی و برگه زردآلو درست می کردند. انجیر را خشک می کردند و انجیر خشک را به صورت ساده و آردی تهیه می کردند. توت سفید و سنجد را نیز خشک و از آن ها استفاده می کردند. این میوه ها به روش آفتاب خشک و یا سایه خشک تهیه می شدند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزار و وسایل جدیدی تولید شدند که در کمترین زمان میوه ها را خشک می کنند. میوه های خشک شده علاوه بر طعم خوب، ظاهر زیبا و چشم نوازی نیز دارند.

از میوه های خشک جدید میتوان به موارد زیر اشاره کرد: پرتقال خشک، سیب زرد و قرمز خشک، آلو شابلون خشک، هلو خشک، کیوی خشک، گلابی خشک، گوجه فرنگی خشک، آلبالو خشک، خرمالو خشک، نارنگی خشک، خربزه خشک، هندوانه خشک و طالبی خشک. این میوه ها در ایران تولید می شوند و میوه های بومی ایران هستند.

میوه های گرمسیری و استوایی نیز به صورت تازه وارد ایران شده و خشک می شوند. از این میوه ها موارد زیر را می توان نام برد: پاپایا حبه ای خشک، آناناس حبه ای خشک، گیلاس تایلندی خشک، توت فرنگی خشک، موز خشک، انبه خشک، نارگیل خشک و …

سفارش عمده میوه خشک جدید

سفارش عمده میوه خشک جدید انواع میوه های خشک جدید در این سایت برای عرضه به مصرف کنندگان وجود دارد. شما می توانید سفارش میوه خشک جدید را در بسته بندی ها و وزن های مختلف ثبت کنید. شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت سفارش دهید. شماره های موجود در سایت نیز برای ثبت سفارشات شما به صورت تلفنی هستند. سفارشات شما از بهترین انواع میوه خشک تهیه و در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید