مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش کلی کشمش خشک ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع کشمش خشکبرترین صادر کننده کشمش خشک ارزان

کشمش خشک ارزان در انواع و اشکال مختلفی عرضه می شود و طرفداران زیادی دارد، این خوراکی از خانواده خشکبار است که طعم شیرین و خواص بالایی داشته و در فصول مختلفی در دسترس مشتری قرار می گیرد که فروش کلی آن نیز در قیمت های مناسبی انجام شده و خریداران زیادی دارد.

فروش کلی کشمش خشک ارزان

آشنایی با انواع کشمش خشک

آشنایی با انواع کشمش خشک کشمش دارای انواع مختلفی است که هر یک رنگ و سایز مختلفی دارد مانند:

  • کشمش طلایی یا گوگردی: از انگور های بی دانه تهیه می شود که جهت تهیه آن در زمان کمتر تا سه دقیقه آن را در محلول قلیا قرار می دهند و بعد از شستشوی خوشه ها آن ها را در آب سرد قرار داده و شستشو می دهند، بعد از آن انگور را ۸ ساعت بدور از نور خورشید و در بخور دود گوگرد قرار داده تا خشک شود. این کشمش تولید شده دارای رنگ طلایی بوده است.
  • کشمش آفتابی: بدون مواد شیمیایی و در نور خورشید خشک می شود و دارای رنگ قهوه ای بوده که در اینصورت انگور را به مدت ۲۰ روز در آفتاب قرار می دهند و در طول خشک شدن خوشه ها را پشت و رو می کنند تا هر دو طرف کامل خشک شود، این کشمش طبیعی، سالم، ارگانیک می باشد.
  • کشمش تیزابی: مناطق سرد سیر کشور برای خشک کردن انگور به آن کربنات پتاسیم و یا روغن سبز می افزایند تا در زمان کمتری خشک شود و رنگ آن زرد روشن تا قهوه ای می باشد، این کشمش چرب و نیمه براق بوده و روغن سبز آن را نرم نگه می دارد.
  • کشمش سایه آفتاب: این نوع کشمش در سایه خشک می شود و لذا خوشه ها را در اتاق تا ۶۰ روز آویزان می کنند و در زمان خشک شدن دارای رنگ سبز، ارگانیک و سالم می باشد و کشمش تمیزی بدست می آید.

برترین صادر کننده کشمش خشک ارزان

برترین صادر کننده کشمش خشک ارزان برترین شرکت صادرات کشمش خشک ارزان در بازار فعالیت گسترده ای دارد و در بازارهای خارجی به بازاریابی و عرضه این محصول می پردازد.

کشمش خشک ممتاز دارای طبیعت گرم و خشکی بوده و سرشار از آنتی اکسیدان، پلی فول، پتاسیم، آهن، کلسیم، منیزیم، فسفر، بور، ریبوفلاوین، نیاسین، تیامین، ویتامین ث، ۶ب، کا و … می باشد، این خشکبار شیرین بوده و در تهیه سالاد سبزیجات، سالاد میوه، شیرینی، کیک، کلوچه، تهیه انواع پلو و … مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر آن کشمش نوعی تنقلات بوده که در آجیل هم استفاده می شود و از آن می توان به جای قند با چای استفاده نمود چون برای افرادی که دچار دیابت هستند مفید می باشد و از آن به عنوان جایگزین تنقلات صنعتی نیز استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید