مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع آلو خشک در ایران | صادرات آلو خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع آلو خشک در ایرانقیمت فروش آلو خشک شده به صورت عمدهفروش فله ای آلو خشک با کیفیت عالی
انواع آلو خشک ایران

انواع آلو خشک در ایران با کیفیت درجه یک در ایران فروشگاه معتبر اینترنتی موجود است. برای خرید عمده آلو خشک صادراتی با قیمت مقرون به صرفه می توانید همین حالا از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

انواع آلو خشک در ایران

همانطور که می دانید بسیاری از انواع میوه ها و سبزیجات خشک در هنگام طبخ غذا و همچنین به صورت مجزا مورد استفاده افراد از گذشته تا به امروز قرار می گیرند.
آلو یکی از پرخاصیت ترین میوه های تابستانه است که از دوران قدیم مردم آلو را به صورت با هسته و یا بدون هسته در زیر نور آفتاب و بر پشت بام ها و یا ایوان های خانه های خود خشک می نمودند و سپس در پخت بسیاری از اغذیه از آلوی خشک شده استفاده می کردند.
غذاهایی همچون خورشت به، خورشت آلو و اسفناج، خورشت قیمه، کوفته سبزی و … از آلو خشک استفاده می شود. همچنین آلو خشک مانند دیگر میوه های خشک به صورت تنها نیز مصرف می گردد.
انواع آلو خشک به شرح زیر هستند:

  • آلو بخارا خشک
  • آلو شابلون خشک
  • آلو برقانی خشک

امروزه نیز همچون گذشته مردم به استفاده از انواع میوه های خشک به خصوص آلو خشک مشغول می باشند. در حال حاضر تمامی خانه ها از حالت ویلایی به آپارتمان تبدیل شدند و فضای کافی برای خشک کردن طبیعی آلو در دسترس نیست.
از این رو مردم به خرید آلو خشک شده آماده روی آورده اند. انواع آلو خشک در ایران توسط کارخانجات و کارگاه های تولیدی معتبر، درون دستگاه ها و ماشین آلات خشک کن صنعتی، خشک شده و در بسته بندی های مشخص وارد بازار می شوند.
از مهمترین خواص و مزیت های آلو خشک به موارد زیر می توان اشاره نمود که عبارتند از:

  • سرشار از ویتامین های A، C و E می باشد.
  • منبع غنی از پتاسیم، منیزیم و آهن است.
  • آنتی اکسیدان و فیبر مورد نیاز بدن را تامین می کند.
  • به گوارش غذا کمک خواهد نمود.
  • در درمان بیماری های قلبی و گوارشی موثر می باشد.

آلو خشک عمده

قیمت فروش آلو خشک شده به صورت عمده

آلو خشک شابلون نیز مانند هر نوع خشکبار و میوه خشک دیگری به صورت بسته بندی شده در مقدار معین و همچنین به صورت فله ای به فروش می رسد.
کارخانجات تولید کننده انواع میوه خشک را در عالی ترین کیفیت و با شرایط استثنائی از طریق واحد فروش خود به بازار عرضه می کنند تا همگان بتوانند به راحتی این آلو خشک خوش طعم را خریداری نمایند.
قیمت میوه خشک آلو با توجه به کیفیت عرضه شده و قیمت اصلی میوه تازه آلو می تواند بسیار متفاوت باشد. با این وجود بسیاری از عمده فروشان انواع آلو خشک را با قیمت های بسیار گرانی و به صورت عمده و با کیفیت های نا مرغوبی به بازار فروش ارائه می دهند.
از این رو با تهیه آلو خشک نامرغوب و گران قیمت مجبور هستید محصول خود را گران تر از دیگر رقبا بفروشید و به علت بی کیفیت بودن محصول، فروش شما تا حد بسیاری کاهش پیدا کرده و روز به روز مشتریان خود را از دست خواهید داد.
در نتیجه بهتر است تا با خرید آلو خشک قیمت مناسب از یک مرجع فروش معتبر، هم از نظر اقتصادی هزینه کمتری را پرداخت کنید و هم به مراتب فروش بیشتری را نسبت به سایر رقبای خود در بازار تجربه کنید.

فروش فله ای آلو خشک با کیفیت عالی

این مجموعه یکی از معتبرترین و بزرگترین مراجع رسمی در فروش انواع میوه های خشک رایج در کشور می باشد. در این فروشگاه تمامی میوه های خشک به خصوص آلو خشک به صورت با کیفیت و تازه عرضه می گردند.

این فروشگاه با دارا بودن انواع آلو خشک در ایران به عنوان پرفروش ترین محصول شناخته شده سال، در زمینه فروش این محصول به صورت عمده از دیگر رقبا و فروشگاه های عرضه کننده پیشی گرفته است.

اگر در زمینه صادرات آلو خشک فعالیت دارید، می توانید نحوه خرید مستقیم آن از تولید کننده را با خرید از این مرجع فروش معتبر به صورت اینترنتی تجربه کنید.
فروش آنلاین آلو خشک با کیفیت عالی از طریق این فروشگاه به صورت اینترنتی برای عموم مشتریان امکان پذیر است. شما می توانید به راحتی با وارد شدن به وب سایت این مجموعه میزان سفارش عمده خود را ثبت نموده و پس از پرداخت کمترین هزینه ممکن بابت خرید آلو خشک درجه یک به صورت آنلاین، منتظر باشید تا محصول درب مغازه، فروشگاه و یا محیط کار به دست شما برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید