مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تازه ترین کشمش خشک صادراتی ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کشمش صادراتی ایرانی را بشناسیمکشمش تیزابی صادراتیکشمش آفتابیکشمش سایه خشکنکات مهم در بسته بندی کشمش خشک صادراتی
کشمش خشک صادراتی

کشمش خشک صادراتی یکی از مهمترین محصولات کشاورزی است که بخش عظیمی از این تولیدات برای صادرات در نظر گرفته شده و میزان قابل‌توجهی به کشورهای منطقه و همسایه صادر می‌شود. تازه ترین کشمش خشک صادراتی ایران، در منطقه معروف شده و جایگاه خیلی خوبی را دارد. با افزایش تولیدات، زمینه برای صادرات این محصول بیشتر می‌شود و سرمایه‌گذاری در این راه کاری هوشمندانه است.
صادرات کشمش خشک به صورت انبوه انجام می شود و سالانه ارز زیادی وارد کشور می‌شود. اینکه این نوع محصول باید در بسته بندی‌های مناسبی قرار بگیرد تا در بازارهای خارجی بهترین بازار فروش را داشته باشد نیز اهمیت خیلی زیادی دارد. هنگامی که کشمش ایرانی در بازارهای جهانی معامله می‌شود باید با نام و آوازه ایرانی مطرح شده و نمایانگر محصول کشاورزی اصیل ایرانی باشد. به همین سبب است که صادرکنندگان اهمیت زیادی به بسته‌بندی کشمش ایرانی می‌دهند.

انواع کشمش صادراتی ایرانی را بشناسیم

همانطور که می‌دانید کشمش از فرآورده‌‌های انگور می‌باشد که از انگور بی‌دانه درست می‌شود، زیرا این نوع کشمش بیشتر مورد توجه افراد قرار می‌گیرد چون دانه ای درون آن قرار ندارد و خوردن آن آسان بوده و به نوعی یک محصول تجاری معرفی شده است.
انواع کشمش صادراتی در کشور تولید می‌شود که به بررسی هر کدام از آنها به طور جداگانه می‌پردازیم.

کشمش تیزابی صادراتی

کشمش تیزابی صادراتی در بهترین کیفیت موجود می‌باشد و معمولا این نوع کشمش دارای دانه‌های درشت و بازارپسند است. برای تولید این نوع کشمش خشک صادراتی از موادی به نام تیزاب استفاده می‌کنند به این‌صورت که انگور دستچین‌شده را درون این ماده قرار می‌دهند و بعد از دو دقیقه آن را بیرون می‌آورند و در تشت آب آن را می‌شویند، بعد از آن انگور تیزابی شده را روبروی آفتاب می‌گذارند.
این تیزاب باعث می‌شود که کشمش رنگ زردی داشته باشد و مهمان‌پسند نیز باشد. اما برای آنکه تیزاب برای انسان مضر نباشد بعد از مرحله تیزاب انگور را در تشت آب شستشو می‌دهند.

کشمش آفتابی

یکی از انواع کشمش صادراتی ایرانی می توانیم به نوع آفتابی آن اشاره کنیم که یکی از مرسوم‌ترین نوع خشک کردن را دارد. این روش تولید بسیار ساده است به اینگونه که انگور را بعد از چیدن بر روی زیراندازی می‌چینند و روبروی آفتاب مستقیم قرار می دهند این روش چون هیچ گونه مواد بر روی خود ندارد کاملا ارگانیک بوده و علاقه‌مندان زیادی دارد. این رقم کشمش خشک صادراتی نیز در نوع خود بی‌نظیر بوده و بازار فروش قابل توجهی دارد.

کشمش سایه خشک

نوع سومی از این کشمش خشک صادراتی می‌توانیم به نوع سایه خشک این محصول اشاره‌ای بیندازیم. یک روش عالی برای خشک کردن این انگور وجود دارد که در رنگ این کشمش اثر مستقیم دارد. همانطور که از اسمش پیداست این انگور را در یک جای مناسب و در سایه آویزان می‌کنند و ظرف مدت یک ماه طول می‌کشد که خشک شود و چون آفتاب ندیده است رنگ اولیه خود را تقریبا حفظ می‌کند و به صورت سبز رنگ می‌باشد. کشمش صادراتی ایرانی را می‌توانیم در این چند نوع تقسیم بندی کنیم.

صادرات کشمش

نکات مهم در بسته بندی کشمش خشک صادراتی

به جرات می‌توانیم بگوییم که کشمش از دانه‌های خوشمزه و شیرینی است که مثال آن را نمی‌توانیم در دانه‌های آجیلی پیدا کنیم. این محصول خوشمزه و خوش‌طعم را می‌توان با انواع مغزها مصرف نمود و از مزیت‌های مختلفی که دارد بهره برد،اما در حفظ و نگهداری این خوراکی باید موارد زیادی را دقت کنیم، زیرا در غیر این‌صورت ممکن است کشمش تازگی اولیه خود را از دست بدهد. به همین سبب است که تولیدکنندگان تمام سعی خود را می‌کنند که بتوانند بهترین نوع بسته‌بندی را برای این محصول در نظر بگیرند.
بهتر است در بسته بندی کشمش صادراتی به موارد مختلفی دقت کنیم تا هم مشتری‌پسند باشد و هم کیفیت اصلی خود را به خوبی حفظ کند. برای این منظور بهتر است برای بسته بندی از کارتن استفاده شود، زیرا کارتن می‌تواند نم و رطوبتی که ممکن است در فضا وجود داشته باشد را از بین ببرد و این نم به کشمش وارد نشود.
استفاده از پلاستیک برای این کار مناسب نمی‌باشد، زیرا ممکن است در محیطی گرم قرار بگیرد و عرق کند و باعث شود که کشمش خراب شود و مرغوبیت خود را از دست بدهد. بنابراین باید این محصول را به گونه‌ای بسته بندی کرد که در کیفیت آن اثری نامطلوب نداشته باشد.
مورد دیگری که باید در نظر داشت قید تمامی اطلاعات مورد نظر نظیر وزن، مکان تولید، نوع کشمش، قیمت و تاریخ تولید و مصرف باید بر روی بسته‌بندی بیان شود. همچنین مهر استاندارد و بهداشت را نیز باید بر روی این بسته‌بندی قرار دهند. در این صورت مشتری با رضایت قلبی و اطمینان‌خاطر می‌تواند برای خرید این بسته اقدام کند.

برای تهیه این محصول مشتریان می‌توانند از طریق سایت‌های اینترنتی یا فروشگاه‌های مجازی نیز اقدام کنند و در این خرید کشمش خشک صادراتی بهترین قیمت را برای آن بپردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید