مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم میوه خشک گلابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر قیمت انواع میوه خشک شدهپخش عمده میوه خشک شده در بازار عمده

گلابی یکی از میوه هایی است که خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد. اما این میوه فقط در فصل خاصی از سال می روید و ما در تمام سال به آن دسترسی نداریم. راه هایی برای نگه داری کردن میوه ها و سبزیجات برای طولانی مدت وجود دارد و خشک کردن آن ها نیز یکی از این راه هاست. به این ترتیب، میوه ها را می  توان بدون اینکه هیچ یک از مواد عالی خود را از دست بدهند، برای مدتها نگهداری کرد. خرید مستقیم میوه خشک شده گلابی از مراکز پخش آجیل و خشکبار امکان پذیر است.

خرید مستقیم میوه خشک گلابی

عوامل موثر بر قیمت انواع میوه خشک شده

عوامل موثر بر قیمت انواع میوه خشک شده گلابی میوه ای است سرشار از ویتامین و املاح معدنی عالی، که برای حفظ سلامتی بدن و درمان بسیاری از بیماری ها مفید می باشد. یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین خواص این میوه خوش مزه  و شیرین، درمان کردن یبوست و کمک به دفع راحت تر در افراد است.

دلیل این امر وجود فیبر فراوان در این میوه است که باعث می شود عملکرد دستگاه گوارش، روده و معده شما بهبود یابد و عملیات هضم و دفع در بدن بهتر صورت گیرد. به علاوه گلابی منبع ویتامین سی، مس و کلسیم است، که هم باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و هم استخوان ها را تقویت می نماید.

از جمله عوامل موثر بر نرخ و قیمت انواع گوناگون میوه های خشک شده از جمله میوه خشک گلابی در داخل ایران، تغییرات نرخ ارز و دلار است که سبب می شود قیمت متریال و مواد اولیه مورد نیاز کشاورزان و باغداران، همچون سم و کود های کشاورزی افزایش یابد.

بدین ترتیب هزینه های پرورش این محصولات بالا رفته و قیمت آن ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

پخش عمده میوه خشک شده در بازار عمده

پخش عمده میوه خشک شده در بازار عمده یکی از خواص گلابی این است که میزان کلسترول موجود در خون و همچنین قند خون را کنترل کرده و در سطح مناسبی نگه می دارد. این میوه برای مبارزه با بیماری سرطان بسیار مفید است و سبب جلوگیری از ابتلا به مشکلات قلبی و عروقی نیز می شود.

این میوه را به شکل های مختلفی می توان درآورد. از جمله مربای گلابی، ترشی و یا کمپوت گلابی. هر یک از این روشها راهکاری هستند برای نگه داری طولانی مدت این میوه خوش مزه.

شرکت های پخش میوه خشک شده آن را به شکل عمده و کلی در بازار های عمده فروشی سراسر کشور توزیع می کنند. سپس خرده فروشان آجیل و خشکبار آن ها را به صورت بسته بندی شده و جزئی، به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید