مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید میوه خشک آلبالو با قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان کالری میوه خشک آلبالوعرضه مستقیم میوه خشک آلبالو از کارخانه

اگر می دانستید که میوه خشک آلبالو  برای شما چه خاصیتی دارد،  همیشه از آن استفاده می کردید. میوه های خشک انواع ویتامین ها را برای بدن شما فراهم می کنند.

در فصل هایی که تازه آن وجود ندارد این نوع میوه می تواند جایگزین خوبی باشد؛ مخصوصاً برای کودکان که عاشق چیپس میوه و همچنین میوه آلبالو خشک و انواع لواشک آن هستند. این نوع میوه را خریداری کنید و در تمام سال از آن استفاده کنید.

خرید میوه خشک آلبالو با قیمت عمده

میزان کالری میوه خشک آلبالو

میزان کالری میوه خشک آلبالو می توان گفت هر ۱۰۰ گرم آلبالو حاوی ۳۳۳ کالری دارد یعنی شما انرژی فوق العاده زیادی به دست می آورید. آلبالو یکی از میوه های پرکالری است که برای بدن شما بسیار مفید است. شما می توانید این نوع میوه خشک کارخانه را با قیمت درب کارخانه خریداری کنید. شما این نوع میوه را را با قیمت پایین تر از جاهای دیگر خریداری میکنید.

آلبالو اتش شما را برطرف می کند و سنگ مثانه را درمان میکند. نیروی شما را تقویت خواهد کرد و از سوءهاضمه شما را برطرف خواهد کرد همچنین آلبالو ضد کلسترول است. برای افرادی که بیماری‌های کلیوی دارند بسیار فایده آور است. از به وجود آمدن نقرس و روماتیسم در افراد جلوگیری می کند و همچنین این نوع میوه خوشمزه خشک شده آن برای قلب بسیار خاصیت دارد. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان است و برای پوست شما مفید است.

اگر سردرد داشتید یا قسمت دیگری از بدن تان درد گرفت با خوردن میوه خشک آلبالو کمی از درد شما تسکین می یابد زیرا آلبالو خشک مانند استامینوفن برای شما عمل خواهد کرد. همچنین آلبالو خشک به شما کمک کرد که استخوان های قوی داشته باشید و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. ضد سرطان است و سرشار از انواع ویتامین ها می باشد. با دانستن فواید زیاد این نوع میوه خشک کمتر کسی است که دوست نداشته باشد روزانه از این نوع میوه بخورد.

عرضه مستقیم میوه خشک آلبالو از کارخانه

عرضه مستقیم میوه خشک آلبالو از کارخانه ما عرضه میوه خشک را با قیمت فوق العاده مناسب انجام می دهیم میوه خشک آلبالو دارای کالری بالا و انرژی فوق العاده بالایی است که برای بدن مفید است. شما روزانه می توانید از این میوه پر کالری استفاده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

کودکان این نوع میوه حتی خوشگل خشک شده آن را بسیار دوست دارند و لواشک آن را نیز میخورند.ما میوه خشک آلبالو را به طور مستقیم از درب کارخانه عرضه میکنیم.

افرادی که قصد خرید این نوع میوه را دارند میتوانند آن را با قیمت درب کارخانه خریداری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید