مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش عمده آلو شابلون زرد

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره آلو شابلون زردمراکز توزیع آلو شابلون زرد

آلو شابلون زرد یکی از بهترین انواع آلو می باشد که مصرف آن به دو صورت تازه خوری و خشک شده می باشد این نوع از آلو به دلیل بافت گوشتی و هسته کوچک و طعم شیرینی که دارد پر فروش ترین نوع آلو در بین ارقام مختلف آن می باشد. آلو شابلون از سوی مراکز زیادی به فروش می رسد که می توان برای سفارش آلو شابلون زرد در هر مقدار مورد نیازی به آنها مراجعه کرد.

سفارش عمده آلو شابلون زرد

همه چیز درباره آلو شابلون زرد

همه چیز درباره آلو شابلون زرد آلو شایلون یکی از گونه های معروف آلو است که با دارای ظاهری درشت و گرد می باشد و هسته آن به راحتی از میوه جدا می گردد و رنگ آن زرد کهربایی می باشد. طعم این آلو بعد از رسیدن بسیار شیرین است بیشتر انواع آلو خشکی را که در بازار مشاهده می کنیم از نوع آلو شابلون است که دارای کیفیتی عالی می باشد. 

 آلو شابلون میوه ای تابستانه می باشد که دارای خواص زیادی است و در آن انواع مختلفی از ویتامین ها و املاح معدنی دیگری وجود دارد که وجود آنها برای سلامت بدن ضروری است. فیبری که در آلو وجود دارد برای رفع مشکلاتی همچون یبوست مفید است و کالری پایینی دارد به همین دلیل باعث افزایش وزن نمی شود بلکه به کاهش وزن هم کمک می کند. موارد درمانی و مفید آلو بسیار زیاد می باشد به همین دلیل است که در فصل تابستان میزان تقاضا برای خرید آن بالا است.

آلو شابلون را نمی توان برای مدت زمان طولانی به صورت تازه نگهداری کرد به همین دلیل است که بخش زیادی از آن را هر ساله به صورت خشک شده تبدیل می کنند که هم ماندگاری بیشتری دارند و هم این که می توان از آنها به جای آلو تازه استفاده کرد. از این آلو می توان علاوه بر خشک کردن که در تهیه برخی از غذاها کاربرد دارد نیز لواشک هم تهیه کرد. 

مراکز توزیع آلو شابلون زرد

مراکز توزیع آلو شابلون زرد آلو شابلون بعد از برداشت از باغات آلو توسط کشاورزان به میادین میوه فروخته می شود سپس از این میادین به نقاط مختلفی از کشور ارسال می شود. توزیع آلو شابلون زرد از سوی مراکز میوه فروشی انجام می شود که بر اساس کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند. روش توزیع آلو نیز به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم می باشد که معمولا این مراکز همیشه آلو را به صورت تازه و با کیفیت عالی عرضه می کنند. میزان تولید این نوع از آلو در سراسر کشور هر ساله مقدار زیادی است لذا در این صورت کشور از واردات این محصول بی نیاز خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید