مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات آلو شابلون سیاه خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید آلو شابلون برای جلوگیری از سرطانقیمت نهایی آلو شابلون سیاه خشک

از بهترین گونه های آلو خشک آلو شابلون سیاه را می توان نام برد که تمامی ویژگی های لازم برای یک محصول خوب و باکیفیت را دارا می باشد؛ به همین دلیل نوعی خشکبار مشتری پسند بوده و بازار فروش خوبی دارد. امروزه صادرات آلو شابلون سیاه به دلیل کیفیت بسیار خوبی که این محصول دارد نیز در دستور کار قرار می گیرد و هر ساله مقدار زیادی از این محصول در قالب بسته بندی های مناسب صادر می شود.

صادرات آلو شابلون سیاه خشک

فواید آلو شابلون برای جلوگیری از سرطان

فواید آلو شابلون برای جلوگیری از سرطان همانطور که در جریان هستید عمده استفاده های آلو های خشک در تهیه غذا می باشد هر چند استفاده های دیگری هم دارد که مصرف آن دارای فواید بسیار خوبی می باشد و تاثیرات مثبتی بر سلامت و بهبود عملکرد بدن دارد. 

آلو شابلون سیاه به عنوان یکی از بهترین آلوها تاثیرات بسیار خوبی بر جلوگیری از سرطان دارد که تحقیقات نشان داده اند که یکی از مهمترین مواد که بر جلوگیری از ابتلا به سرطان تاثیر گذار است؛ یعنی اپی کاتچین در این محصول به مقدار زیادی وجود دارد، همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها و فیتونوترینت هایی است که بدون آنکه صدمه ای به سلول های سالم بدن وارد کنند، تأثیر درمانی بر سلول های سرطانی سینه می گذارند؛ بنابراین امروزه این محصول به عنوان یک داروی ضد سرطان هم شناخته می شود که اگر به درستی در زنجیره غذایی قرار بگیرد می توان تاثیرات بسیار خوبی از خود بر جای بگذارد.

قیمت نهایی آلو شابلون سیاه خشک

قیمت نهایی آلو شابلون سیاه خشک امروزه به دلیل وجود باغات آلو شابلون در کشور هر ساله مقادیر زیادی از این محصول خشک می شود که به عنوان آلو شابلون خشک صادراتی هم در کشور و هم در خارج با استقبال خوبی مواجه می شوند، این محصول هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیت در بهترین رده قرار می گیرد. 

قیمت نهایی انواع آلو شابلون صادراتی بسیار مناسب و با توجه به کیفیت آنها تعیین می شود، این محصول نیز مانند دیگر خشکبار های موجود در سطح بازار های گوناگون، به صورت سورت شده و درجه بندی شده عرضه می شود؛ به همین دلیل کاملا یک دست و عاری از هر گونه خرابی و ضایعات می شوند، همچنین درجه های مختلفی از آنها از نظر کیفیت و سایز وجود دارد که خریدار می توانند به طور سلیقه ای اقدام به خرید آنها کند. 

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول به هزینه های مربوط به بسته بندی و انتقال محصول به مراکز فروش مختلف مربوط می شود که در حالت کلی قیمت این محصول در رنج قیمت های ارزان و اقتصادی قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید