مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادر کننده میوه خشک تابستانی بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طریقه خشک کردن میوه در تابستانقیمت روز میوه خشک تابستانی بسته بندی

ایران سرزمینی خوش آب و هوا وچهار فصل است که در هر فصل شاهد میوه های متنوع و خوشمزه هستیم.

تابستان یکی از فصل های زیبای ایران است که دارای آب و هوای گرم است که میوه های بسیار خوشمزه و رنگارنگ دارد که این میوه ها مخصوص فصل تابستان است و در فصل های دیگر به آن دسترسی نداریم به همین دلیل میوه های تابستانی را خشک می کنند تا در در تمام طول سال در دسترس باشد.

میوه خشک تابستانی یکی از پر طرفدار ترین میوه خشک های موجود در بازار است.

صادر کننده میوه خشک تابستانی بسته بندی

طریقه خشک کردن میوه در تابستان

طریقه خشک کردن میوه در تابستان ایران به دلیل تنوع آب و هوایی و چهار فصل بودن میوه های فصلی بسیاری در فصل تابستان همچون : گیلاس ، آلبالو ، آلو،  هلو،  شلیل ، انبه ، زغال تخته، شاه توت،  تمشک ، توت فرنگی و …. دارد که در فصل های دیگر سال وجود ندارد به همین دلیل این میوه های خوشمزه و آبدار را در فصل تابستان خشک می کنند تا در تمامی طول سال در دسترس باشد و از وجود میوه های تابستانی در دیگر فصل ها نیز بهره ببریم و استفاده کنیم.

میوه های تابستانی میوه های بسیار خوشمزه هستند که آنها را به روش های سنتی و صنعتی خشک میکنند.

خشک کردن میوه به روش سنتی :میوه های مورد نظر را شسته و کاملا خشک می کنند سپس میوه ها را به صورت ورقه های نازک بر روی پارچه یا سینی قرار می دهند و آن را در مقابل نور خورشید قرار می دهند تا به مرور آب خود را از دست بدهد و خشک شود.

خشک کردن میوه به روش صنعتی :میوه های مورد نظر را شسته و خشک کرده و آن را با دستگاه های اسلایس میوه ورقه ورقه کرده و آن را درون دستگاه های میوه خشک کن قرار می دهند و درجه حرارت مناسبی به آن می دهند تا آب خود را از دست بدهند و خشک شوند.

همچنین میوه هایی مثل الو ، آلبالو، گیلاس ، توت ، شاه توت میوه هایی هستند که به دلیل کوچک بودن به صورت درسته و بدون ورقه ورقه کردن خشک می شوند.

قیمت روز میوه خشک تابستانی بسته بندی

قیمت روز میوه خشک تابستانی بسته بندی تنوع میوه های تابستانی بسیار زیاد است و خوشمزه و لذیذ که طرفداران میوه خشک تابستانی نیز در فصل های دیگر بسیار زیاد است و شما به راحتی می توانید با مراجعه به فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر خود میوه خشک بسته بندی شده خریداری کنید.

قیمت میوه خشک تابستانی با توجه به نوع میوه خشک شده بسیار متفاوت است و شما به راحتی می توانید خود در منزل میوه خشک تهیه کنید.

برای خرید میوه خشک تابستانی می توانید با مشاورین سایت ما تماس گرفته و راهنمایی لازم را جهت خرید میوه خشک تابستانی را دریافت کنید و خرید خود را با خیال راحت و اطمینان خاطر انجام دهید و درب منزل در بسته بندی های بسیار زیبا و کاملا بهداشتی تحویل بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید