مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه عرضه کشمش آفتابی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

مواد مغذی فراوان موجود در کشمشصادر کننده کشمش آفتابی فله

در فروشگاه عرضه کشمش آفتابی فله می توانید بهترین کشمش های آفتابی درجه یک و با کیفیت را در بسته بندی های کاملاً بهداشتی با قیمت های استثنایی و تخفیف های فوق‌العاده خریداری کنید و امروزه مشتریان و طرفداران زیادی جذب این کشمش های آفتابی خوشمزه و درجه یک شده و به همین دلیل آنها فروش خوبی را تجربه کرده و در سراسر کشور در اختیار مشتریان قرار گرفته اند.

فروشگاه عرضه کشمش آفتابی فله

مواد مغذی فراوان موجود در کشمش

مواد مغذی فراوان موجود در کشمش مواد مغذی کشمش بسیار زیاد بوده و به همین دلیل باید آن را مصرف کنید و در خوردن آن اعتدال را رعایت نمایید. کشمش یکی از شناخته شده ترین ، محبوب ترین و معمولاً میوه های خشک خورده شده است. مانند همه میوه های خشک ، قند آنها از میوه کامل بالاتر است – اگر از نظر حجم مقایسه شوند. کشمش زیادی لازم نیست تا شکر سریع جمع شود. با این حال ، کشمش فیبر و همچنین سایر فواید سلامتی را فراهم می کند. آنها روشی ارزان و قفسه بندی مناسب برای قرار دادن میوه در رژیم غذایی شما هستند.

یک اونس کشمش 4٪ نیاز روزانه شما به پتاسیم را تأمین می کند. کشمش همچنین حاوی آهن ، ویتامین B6 ، ویتامین C ، منیزیم و کلسیم است. فواید سلامتی اگرچه انگور در طی فرآیند خشک کردن مقداری از مواد مغذی خود را از دست می دهد ، کشمش هنوز منبع خوبی از مواد شیمیایی آنتی اکسیدان ، از جمله پلی فنول ها و اسیدهای فنلی و همچنین فیبر است.

مرتبط با رژیم غذایی بهتر مطالعه داده ها از نظرسنجی ملی بهداشت و تغذیه 2001-2012 نشان داد که کسانی که کشمش مصرف می کنند در کل رژیم غذایی با کیفیت بیشتری دارند. آنها میوه های تازه ، سبزیجات و غلات سبوس دار بیشتر از کسانی که کشمش نخوردند ، می خوردند. کشمشخواران همچنین از وزن بدن پایین تر ، شاخص توده بدنی پایین تر (BMI) ، دور کمر پایین تر ، و 39٪ کمتر احتمال چاقی یا اضافه وزن داشتند و 54٪ کمتر خطر ابتلا به سندرم متابولیک را نسبت به افرادی که کشمش مصرف نکردند ، داشتند.

خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد خوردن کشمش همچنین به طور بالقوه خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد از میکروبیوم روده پشتیبانی می کند فیبر غذایی موجود در کشمش هم محلول و هم محلول نیست و شامل پروبیوتیک ها مانند اینولین است. این پروبیوتیک ها به رشد باکتری های “خوب” در روده کمک می کنند ، که می تواند به کاهش کلسترول ، بهبود متابولیسم و ​​عملکرد سیستم ایمنی کمک کند.

کشمش دارای 11 گرم کربوهیدرات در هر اونس (14 گرم) است ، در مقایسه با انگور تازه نوع آمریکایی ، که دارای حدود 2.5 کربوهیدرات در اندازه خدمت مشابه 6 انگور (14.4 گرم) است. 2 انگور ، بسته به نوع آن ، کالری کمتری نسبت به کشمش ، اما فیبر کمتری نیز دارد. میزان کربوهیدرات ، کالری و فیبر موجود در کشمش طلایی مانند کشمش تیره است. کشمش با دانه ، فیبر بیشتری را با مقادیر مشابه کربوهیدرات و کالری تأمین می کند. در حالی که کشمش سرشار از کربوهیدرات است ، قند آن بیشتر فروکتوز است که شاخص گلیسمی کمتری دارد.

صادر کننده کشمش آفتابی فله

صادر کننده کشمش آفتابی فله صادر کننده کشمش آفتابی درجه یک فله هر ساله مقدار زیادی کشمش را در حجم عمده به کشورهای اطراف با استانداردهای لازم صادر می‌کند و از طریق صادرات بسیار از یاد این کشمکش‌ها درآمد قابل توجهی را به دست می‌آورد و کشورهای زیادی در جهان خواهان واردات کشمش آفتابی فله از کشور ایران به کشور خود می باشند و آنها را با قیمت‌های صادراتی و مناسب خریداری می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید