مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه آلو شابلون پفکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص آلو شابلون در درمان فشارخونقیمت آلو شابلون پفکی ارزان

آلو شابلون پفکی یکی از انواع مختلف آلو به شمار می آید که رنگ پوست آن بنفش تیره می باشد و دارای گوشتی صورتی رنگ است. این میوه بو و طعم بسیار خوبی دارد و نوع تازه و خشک شده آن از دارای خواص درمانی و غذایی بسیار زیادی است. این میوه بسیار آبدار بوده و در شهریور ماه به بازار ارائه می شود. فروش ویژه آلو شابلون پفکی در بازار صورت می گیرد و طرفداران این محصول می توانند به صورت عمده آن را خریداری نمایند تا در صورت تمایل به آدرس آنها ارسال گردد.فروش ویژه آلو شابلون پفکی

خواص آلو شابلون در درمان فشارخون

خواص آلو شابلون در درمان فشارخون

آلو شابلون یکی از میوه های بسیار خوش طعم می باشد که نسبت به انواع آلوی دیگر دارای اندازه درشت تری است و سرشار از انواع ماد مغذی همچون فیبر، ویتامین، مواد معدنی و آنتنی اکسیدان می باشد. 

این محصول از گذشته برای درمان فشار خون در افرادی که با این عارضه مواجه هستند مورد استفاده قرار گرفته است و بنابراین در صورت استفاده مناسب و متعادل می تواند تا اندازه ای جایگزین انواع داروهای شیمیایی کنترل فشار خون باشد.

توانایی این محصول در کنترل فشار خون به وجود برخی از ترکیبات معدنی در این میوه مربوط می شود. این میوه دارای مقادیر قابل توجهی پتاسیم می باشد و همان طور که می دانم پتاسیم نقش قابل توجهی در پایین آوردن فشار خون دارد. این عنصر می تواند با تاثیر بر ماهیچه های اطراف رگ های خونی و سلول های دیواره این رگ ها باعث گشاد شدن آنها شود و به این ترتیب فشار خون در این رگ ها به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

این محصول همچنین دارای مقادیر بسیار کمی عنصر سدیم می باشد و سدیم یکی از عناصر معدنی است که وجود آن در خون به مقدار بیشتر از معمول می تواند باعث افزایش فشار خون در رگ های خونی شود و این میوه در صورت مصرف زیاد نیز نمی تواند میزان سدیم را در خون افزایش دهد.

قیمت آلو شابلون پفکی ارزان

قیمت آلو شابلون پفکی ارزان قیمت آلو شابلون پفکی رابطه مستقیمی با میزان عرضه و تقاضای این محصول دارد. در سال هایی که شرایط جوی نامساعد باشد و بارش باران کم و یا سوانح طبیعی مانند سیل یا تگرگ زیاد باشد طبیعتا میزان تولید و عرضه این محصول هم کم می شود و قیمت آن افزایش می یابد.

فروش آلو شابلون پفکی به دو صورت تازه و خشک انجام می شود که نوع خشک این محصول از قیمت بالاتری نسبت به میوه تازه برخوردار است.

جهت اطلاع از قیمت این میوه می توان با فروشنده آن تماس برقرار کرد و پس از استعلام قیمت آن را به مقدار مورد نیاز سفارش داد.

این میوه بسیار آبدار است و از ماندگاری کمی برخوردار است بنابراین باید در بسته بندی های مناسب و به سرعت به آدرس خریدار ارسال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید