مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت ویژه قیسی زرد آلو صادراتی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی بهترین نوع قیسی زرد آلوخرید قیسی زرد آلو صادراتی درجه یک

لیست قیمت قیسی زرد آلو صادراتی درجه یک با توجه به پارامتر های مختلفی در بازار متفاوت است و شما می توانید قیمت‌ های مختلفی از این محصول را در بازار مشاهده نمایید. کیفیت و فله یا بسته بندی بودن این محصول، از جمله پارامتر های مختلف تاثیرگذار بر روی قیمت قیسی زرد آلو می باشند. ارائه قیمت ویژه این محصول صادراتی به خریداران، منجر به افزایش فروش آن در بازار داخلی و خارجی شده است. شما می توانید از طریق  همین سایت، قیمت ویژه و استثنایی این محصول را استعلام بگیرید. 

قیمت ویژه قیسی زرد آلو صادراتی درجه یک

معرفی بهترین نوع قیسی زرد آلو

معرفی بهترین نوع قیسی زرد آلو بهترین نوع زرد آلو قیسی ایران می تواند با این مشخصات تولید شود که عبارتند از:

مقدار درصد گوگردی زنی قیسی می بایست طبق استانداردها بین 900-2000 ppm باشد. همچنین رطوبت بهترین قیسی تقریباً در همه کشورها شاخص ثابتی دارد که بین 22-25 درصد است.

بهترین قیسی از نظر سایز هر چه بزرگتر باشد نمره کیفی بالاتری کسب می کند و می بایست طبق استانداردها در بسته بندی شیک ارائه گردد.

قابل ذکر است بدانید بهترین قیسی، محصولی است که با روش اصولی تولید شود و نباید دارای بافت سفت، رنگ تیره و کدر و همچچنین طعم تلخ با شیرینی کم باشد.

خرید قیسی زرد آلو صادراتی درجه یک

خرید قیسی زرد آلو صادراتی درجه یک خرید قیسی زرد آلو درجه یک به دو گونه صورت می گیرد که یکی به صورت مستقیم است و دیگری غیر مستقیم. خرید عمده قیسی زرد آلو را می توان از شرکت هایی که در کار توزیع هستند و همچنین سایت های فروش معتبر انجام داد. در این مکان ها انواع گوناگونی از این محصول صادراتی را می توان پیدا کرد که هر کدام شان دارای درجه کیفیت و قیمت های مخصوص به خود می باشند. 

هنگام خرید این محصول با قیمت های مختلفی روبرو می شوید که دلیل این اختلاف قیمت علاوه بر موارد گفته شده در بالا، نوع بسته بندی محصول و یا فله ای بودن آن می باشد. معمولا محصولات بسته بندی شده دارای قیمت بالاتری نسبت به محصولات فله ای هستند. اما نوع بسته بندی آن ها به دلیل بهداشتی بودن، بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته اند.

از جمله عوامل دخیل در قیمت گذاری آن می توان به درشتی، کیفیت، ارگانیک بودن و همچنین تازه بودن آن ها اشاره کرد. قیسی زرد آلو یکی از میوه های بسیار با اهمیت و در همین حال تجاری در کشورمان محسوب می شود. خرید و فروش این محصول و صادرات آن به کشورهای گوناگون، تجارت آن را گسترش داده است.

تولید کنندگان قیسی زردآلو، در شهرهای مختلفی فعالیت می کنند که آن را به صورت بسته بندی شده در وزن های متفاوت به سراسر ایران پخش می نمایند. برای خرید این محصول به صورت مستقیم از تولید کنندگان، می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید