مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واحد تولید کشمش زرد طلایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت کشمش سبز و کشمش طلاییفروشنده انواع کشمش زرد طلایی

انگور یکی از میوه های تابستانی است که بسیار خوشمزه و پر از خواص است اما این میوه پر خواص در تمامی طول سال در دسترس نیست به همین دلیل آن را خشک می کنند تا در تمامی طول سال در دسترس باشد.

انگور بی دانه پس از خشک شدن به کشمش و انگور با دانه به مویز تبدیل می شود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد.

تنوع کشمش بسیار زیاد است اما یکی از بهترین نمونه های آن کشمش زرد طلایی است که مانند خورشید می درخشد و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

واحد تولید کشمش زرد طلایی

تفاوت کشمش سبز و کشمش طلایی

تفاوت کشمش سبز و کشمش طلایی کشمش در اصل انگور بی دانه است که در مقابل نور خورشید خشک شده است و تنوع بسیار زیادی با توجه به نوع انگور و چگونگی خشک کردن آن دارد.

دو نمونه از پر تقاضا ترین کشمش های موجود در بازار کشمش سبز و کشمش زرد است که تفاوت آن ها در چگونگی خشک کردن آن هاست به این صورت که برای تهیه کشمش سبز خوشه انگور را درون ماده تیزاب می زنند و این ماده باعث سبز شدن انگور می شود و سپس در مقابل نور خورشید خشک می کنند و برای تهیه کشمش زرد که نوعی کشمش تیزابی است به آن گاز گوگرد می زنند که باعث طلایی شدن کشمش می شود و در مقابل نور خورشید خشک می کنند و تنها تفاوت آنها  در نوع ماده ای است که برای خشک شدن به انگور می زنند.

کشمش زرد به دلیل رنگ بسیار زیبا و طعم بی نظیری که دارد مورد علاقه بسیاری از مردم و بخصوص کودکان است و یکی از تنقلات بسیار مفید و خوشمزه ای برای کودکان و بزرگسالان محسوب می شود.

تولید کشمش طلایی نسبت به دیگر کشمش های موجود در بازار بسیار بیشتر است زیرا این کشمش داری رنگ بسیار زیبایی بوده و مزه بی نظیری داشته و تقاضای بسیار زیادی در سراسر ایران و جهان دارد.

فروشنده انواع کشمش زرد طلایی

فروشنده انواع کشمش  زرد طلایی برای تولید کشمش زرد و طلایی از گاز گوگرد استفاده می کنند و در برابر نور مستقیم خورشید آن را خشک می کنند که به دلیل گوگردی که در آن کار می برند رنگ کشمش بسیار زیبا و طلایی رنگ می شود و مانند طلا می درخشد.

کشمش طلایی که مانند شمش زرد طلا می درخشد بسیار خوش رنگ و خوشمزه است و فروش شمش زرد رونق بسیاری دارد و بازار بسیار خوبی داشته زیرا رنگ این کشمش بسیار زیبا بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد و تقاضای آن در سراسر جهان بسیار زیاد است.

اگر قصد خرید کشمش را دارید پیشنهاد ما به شما خرید کشمش طلایی است که علاوه بر رنگ طلایی و زیبای آن از مزه بسیار خوبی برخوردار است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید