مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش کننده قیسی زرد آلو خشک

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرآیند تولید قیسی زرد آلو خشکتوزیع مستقیم قیسی زرد آلو خشک

قیسی زردآلو خشک یکی از محبوب ترین خشکبار به شمار می رود که به خاطر رنگ و طعم بسیار خوشمزه آن طرفداران زیادی از کوچک تا بزرگ پیدا کرده و به همین دلیل تولید و پخش آن در سطح کشور بیشتر شده است.

فعالیت ما در این سایت به عنوان پخش کننده قیسی زرد آلو خشک باعث گسترش فروش در نقاط مختلف شده است و با توزیع محصولاتی بسیار اعلا با قیمت های مناسب توانسته ایم مشتری های زیادی جذب نماییم.

پخش کننده قیسی زرد آلو خشک

فرآیند تولید قیسی زرد آلو خشک

فرآیند تولید قیسی زرد آلو خشک از گذشته خشک کردن میوه های مختلف امری رایج بوده است و این کار را برای بالا بردن ماندگاری آن ها انجام می داده اند و یکی از این میوه های خشک پرطرفدار زردآلو می باشد که در ادامه قصد داریم شما را با فرآیند تولید قیسی زردآلو خشک آشنا کنیم.

قیسی نام دیگر زردآلو خشک شده می باشد که توسط دو روش بر روی آن ها عملیات خشک شدن را انجام می دهند و روش قدیمی آن قرار دادن میوه ها در برابر نور خورشید است که در این روش رنگ قیسی ها تیره تر می شود و ظاهر خود را از دست می دهند.

به همین منظور روش جدیدتری ابداع کرده اند که به آن روش دود دادن زردآلو می گویند و معمولا برای حجم زیادی از میوه ها از این راه برای خشک کردن استفاده می شود.

برای این کار ابتدا زردآلو های مورد نظر را باید مورد تفکیک قرار داده تا میکه هتی سالم از میوه های خراب جدا شوند و همچنین نمونه های درشت تر نیز میوه های کوچک متمایز و جداسازی می گردند.

لازم به ذکر است که به طور کلی برای تولید قیسی باید از زردآلو های گوشتی و سالم و خوش رنگ استفاده کرد و پس از آن نیز میوه ها را به دو قسمت تقسیم می کنند تا هسته آن جدا شود.

در مرحله بعدی زردآلو های نصف شده را بر روی ظرف هایی به نام طبق می چینند و باید حتما دقت شود که قسمت داخلی آن ها رو به بیرون باشد.

مرحله بعدی که در تهیه قیسی زرد آلو بسیار مهم است، قرار دادن طبق ها در اتاق هایی به نام دودخانه می باشد که در آن گوگرد را به میزان استاندارد و لازم می سوزانند و با این کار سبب بالا رفتن زمان نگهداری و سریع خشک شدن زردآلوها بدون تغییر رنگ خواهد شد.

مرحله بعد از دود دادن، قرار دادن ظرف ها در مقابل آفتاب است تا کاملا خشک شوند و حالت چسبان خود را از دست بدهند و در آخر نیز توسط ورقه هایی از جنس چوب تحت فشار قرار داده و آماده بسته بندی می شوند.

توزیع مستقیم قیسی زرد آلو خشک

توزیع مستقیم قیسی زرد آلو خشک تولید قیسی زرد آلو خشک توسط افراد مختلفی انجام می گیرد که هر کدام از آن ها به روش های مستقیم یا غیر مستقیم به توزیع آن در بازار می پردازند که روش مستقیم فرصتی بهینه برای مشتری ها محسوب می شود تا توزیع قیسی زرد آلو را به قیمت مناسبتر و اصلی بدون وجود افراد واسطه گر و دلال خریداری نمایند.

ما نیز در فروشگاه آنلاین خود توزیع مستقیم قیسی زرد آلو خشک را با ضمانت مرغوبیت کالا ارائه می دهیم و با قیمت های بسیار استثنایی محصولات خود را به مشتری ها عرضه می نماییم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید