مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار عرضه قیسی زرد آلو خشک آفتابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تولید قیسی زرد آلو خشکسفارش قیسی زرد آلو خشک آفتابی

در بازار عرضه قیسی زرد آلو خشک آفتابی عرضه کنندگان می کوشند تا با روند فروش بهتر محصول، خرید آسانی را برای مشتریان خود رقم بزنند و با پشتیبانی شبانه روزی پاسخگوی نیاز متقاضیان باشند.
واضح است که اکثر مشتریان نیز محصولات مورد نیاز خود را از مراکزی مطالبه می کنند که بهترین خدمات را ارائه دهند تا بتوانند با کمترین هزینه بهترین محصول را خریداری نمایند. امروزه بازار اینترنتی قیسی به دلیل استقبال بالای مشتریان رواج زیادی یافته است و خوشبختانه بسیار پر رونق بوده است.

بازار عرضه قیسی زرد آلو خشک آفتابی

روش تولید قیسی زرد آلو خشک

روش تولید قیسی زرد آلو خشک روند تولید قیسی به زمان های بسیار دور باز می گردد که افراد برای نگهداری میوه زردآلو و مصرف آن در تمامی طول سال، آنها را خشک نموده و به قیسی تبدیل می کردند.
روش تولید قیسی در گذشته کاملا سنتی بود و میوه ها پس از چیده شدن بر روی سینی مخصوص قرار می گرفتند و سپس با نور مستقیم خورشید خشک شده و تبدیل به قیسی می شدند.
امروزه روش های گوناگونی جهت تولید قیسی وجود دارد و علاوه بر روش سنتی و خشک کردن در زیر نور آفتاب از بسیاری از دستگاه های پیشرفته خشک کن بهره گرفته می شود تا به این صورت سرعت تولید افزایش پیدا کند و پاسخگوی نیاز روز بازار باشد.
به طور کلی روش تولید قیسی زردآلو در چندین مرحله زیر صورت می گیرد:

  1. میوه ها پس از چیده شدن به کارخانه برده می شوند.
  2. تمامی اضافات میوه از آنها جدا می گردد.
  3. توسط دستگاه شستشو داده می شوند.
  4. پس از افزوده شدن موادی مانند گوگرد و تیزاب، در سینی های مخصوصی چیده شده و وارد دستگاه می گردند.
  5. توسط حرارت بسیار ملایم و یکنواخت و غیر مستقیم خشک می گردند.

فرآیند تولید قیسی به روش آفتابی شباهت زیادی به روش کارخانه ای دارد و تولیدکنندگان می توانند برای خشک کردن از تیزاب و گوگرد استفاده کنند و یا استفاده نکنند. سپس در مرحله بعد به جای آنکه آنها را تحت حرارت غیر مستقیم دستگاه خشک کنند، سینی های چیده شده از زردآلو را زیر نور آفتاب قرار می دهند تا به صورت کاملا طبیعی خشک شوند.

سفارش قیسی زرد آلو خشک آفتابی

سفارش قیسی زرد آلو خشک آفتابی سفارش قیسی زردآلو خشک آفتابی به صورت اینترنتی امکان پذیر است. فروش اینترنتی در راستای تسهیل امر خرید برای تمامی شهروندان طراحی شده است و با خدمت رسانی سریع و ارائه متنوع ترین محصولات در مدت زمان کوتاه بهترین روش جهت خرید از راه دور می باشد.
توزیع قیسی زردآلو خشک تازه و ارگانیک و پذیرش سفارش اینترنتی این امکان را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد که بتوانند جدیدترین تاریخ محصولات تولیدی را با مناسب ترین قیمت و به صورت کاملا مستقیم از تولیدکننده خریداری نمایند.
متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سفارشات خود را به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی ثبت نمایند و با صرف انرژی کم معامله ای سودمند داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید