مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت آلو خشک آفتابی در سال جدید

آنچه در این مقاله می خوانید...

آلو خشک آفتابیقیمت آلو خشک آفتابی ۱۴۰۱خرید عمده آلو خشک آفتابی
قیمت آلو خشک آفتابی

قیمت آلو خشک آفتابی در سال جدید بسیار گران تر شده است. اما شما می توانید این محصول را به صورت عمده از طریق این مرجع فروش معتبر با قیمت ارزان و اقتصادی به راحتی تهیه کنید.

آلو خشک آفتابی

اکثریت میوه ها هم به صورت تازه و هم به صورت خشک قابلیت استفاده را دارند و همچنین مردم نیز علاوه بر میوه تازه، علاقمند به استفاده از میوه ها به صورت خشک هستند.
از مهم ترین میوه هایی که به شکل خشک نیز در بازار موجود می باشند، عبارتند از:

  • آلو
  • سیب
  • هلو
  • موز
  • کیوی
  • نارگیل
  • توت فرنگی

آلو خشک از گذشته تا به حال در وعده های غذایی و میان وعده استفاده داشته اند و مردم در قدیم خودشان آلو را زیر نور آفتاب خشک نموده و از آن بهره می بردند.
آلو خشک را می توان در بسیاری از غذاها از جمله خورشت ها به کار برد و هم می توان مانند دیگر میوه های خشک به صورت جداگانه میل نمود.
نام دیگر آلو خشک آلو بخارا بوده که برای سلامتی بدن بسیار مفید است زیرا خواص بسیار خوب و عالی دارد. جالب است بدانید که آلو خشک خواص بیشتری نسبت به میوه آلو داشته و تاثیر آن بر بدن سریع تر می باشد.

آلو خشک آفتابی
آلو خشک آفتابی

خواص منحصر به فرد آلو خشک به شرح زیر است:

  1. حاوی میزان قابل توجهی از مواد معدنی می باشد.
  2. سرشار از آهن، منیزیم و پتاسیم خواهد بود.
  3. غنی از آنتی اکسیدان و فیبر می باشد.
  4. ویتامین های موثری همچون ویتامین A، E و C در آن موجود است.
  5. از تخریب سلول ها در برابر رادیکال های آزاد جلوگیری می کند.

شایان ذکر است که از آلو خشک یا آلو بخارا به منظور استفاده در رژیم غذایی برای لاغری به کار می رود. آلو باعث سلامت قلب، گوارش شده و همچنین التهابات را نیز کاهش می دهد. یکی از مهم ترین ویژگی ها آلو خشک این است که باعث دفع راحت نیز می شود.
آلو خشک به دو روش مختلف تولید می گردد که به شرح زیر هستند:

  1. خشک کردن آلو به روش صنعتی: در این روش میوه تازه آلو به کارخانجات مربوطه برده می شود تا توسط دستگاه های خشک کن صنعتی، خشک گردند. در این روش آلو در زمان کم و تحت دمای زیاد خشک می شود.
  2. خشک کردن آلو به روش طبیعی: در این روش میوه آلو به صورت کاملا طبیعی و بدون دخالت هیچ عامل خارجی درون طوری قرار گرفته و زیر نور آفتاب خشک می گردد. این روش بسیار زمان بر می باشد.

شایان ذکر است که خشک کردن آلو به روش طبیعی زیر نور آفتاب بی ضررترین روش بوده و میوه آلو به صورت طبیعی و کاملا ارگانیک، به دور از هیچ گونه مواد شیمیایی آرام آرام خشک خواهد شد. بنابراین قیمت آلو خشک آفتابی نسبت به نمونه صنعتی آن کمی گران تر می باشد.

قیمت آلو خشک آفتابی ۱۴۰۱

با توجه به خواص و ویژگی های بی نظیر آلو خشک که در ابتدا ذکر شد و همچنین کاربردهای فراوان آلو در انواع غذاها و به عنوان میان وعده، این میوه خشک به عنوان پرفروش ترین میوه خشک در بازار محسوب می شود.
قیمت آلو سیاه خشک ۱۴۰۱ موجود در بازار را در مرحله اول صنف و یا اتحادیه این کسب و کار تعیین می کند، اما نرخ آن به صورت مستقیم به مرکز فروش ارائه دهنده بستگی خواهد داشت.
معمولا فروشگاه هایی که خود خریدار آلو خشک از عمده فروشان دیگر هستند، قیمت آلو خشک فله را نسبتا گران تر از عمده فروشان اولیه ارائه می کنند. به همین دلیل اگر به دنبال خرید آلو خشک با کیفیت هستید، بهتر است تا ارزان ترین قیمت آلو خشک درجه یک را از طریق تولید کننده آن به صورت مستقیم تهیه نمایید.

خرید آلو خشک آفتابی عمده
خرید آلو خشک آفتابی عمده

خرید عمده آلو خشک آفتابی

این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین مرجع فروش انواع خشکبار و میوه های خشک در کشور به شمار می رود که چندین سال است در این زمینه فعالیت دارد.
قیمت آلو خشک آفتابی ارائه شده توسط این مرجع فروش که فروشنده مستقیم میوه خشک از درب کارخانه می باشد، مناسب ترین قیمت را در بازار ایران خواهد داشت.

لذا شما مشتریان گرامی برای خرید ارزان ترین قیمت آلو خشک ۱۴۰۱ به صورت مستقیم از تولید کننده می توانید این مجموعه را انتخاب نموده و از طریق این این مرجع فروش سفارش عمده خود را به ثبت برسانید. فقط کافیست با این مرجع فروش به صورت تلفنی تماس برقرار کرده و میزان سفارش خود را با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید