مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار برای آفتابی خشک زردآلو Ticsi

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونه برای تولید تیک زردآلو خشکسفارش زردآلو خشک آفتابی

در بازار زردآلوهای خشک شده، عرضه کنندگان تلاش می کنند با روند فروش بهتر، خریدهای آسانی برای مشتریان خود انجام دهند و با پشتیبانی ۲۴/۷ نیازهای متقاضیان را برآورده کنند.
واضح است که اکثر مشتریان نیز محصولات مورد نیاز خود را از مراکزی که بهترین خدمات را ارائه می دهند مطالبه می کنند تا با کمترین هزینه بهترین محصول را خریداری کنند. امروزه بازار اینترنت قیسی با توجه به استقبال بالای مشتریان محبوب شده و خوشبختانه بسیار پررونق بوده است.

بازار برای آفتابی خشک زردآلو Ticsi

چگونه برای تولید تیک زردآلو خشک

چگونه برای تولید تیک زردآلو خشک روند تولید قیسی به زمان های بسیار دور برمی گردد که مردم آن ها را خشک می کردند و برای ذخیره میوه زردآلو و مصرف آن ها در تمام طول سال به تیک تبدیل می کردند.
در گذشته روش تولید تیکسی کاملاً سنتی بود و میوه ها پس از برداشت روی سینی ویژه ای قرار می گرفتند و سپس با نور مستقیم خورشید خشک می شدند و به تیک تبدیل می شدند.
امروزه روش های مختلفی برای تولید قیسی وجود دارد و علاوه بر روش سنتی و خشک شدن در زیر نور خورشید از بسیاری از ماشین های خشک کن پیشرفته برای افزایش سرعت تولید و پاسخگویی به نیازهای روز بازار استفاده می شود.
به طور کلی روش تولید زردآلو در چند مرحله زیر انجام می شود:

  1. میوه ها پس از برداشت به کارخانه برده می شوند.
  2. تمام اضافات میوه از آن ها جدا می شود.
  3. اونا توسط ماشين شسته ميشن .
  4. پس از اضافه شدن موادی مانند گوگرد و تیز کردن، در سینی های مخصوص چیده می شوند و وارد ماشین می شوند.
  5. آن ها توسط گرمای بسیار ملایم، یکنواخت و غیرمستقیم خشک می شوند.

فرایند تولید تیک مشابه روش کارخانه به شیوه آفتابی است و تولیدکنندگان می توانند از تیزی و گوگرد برای خشک شدن استفاده کنند. سپس به جای خشک کردن آن ها در زیر حرارت غیر مستقیم ماشین، سینی هایی را که از زردآلو مرتب شده اند در زیر نور خورشید قرار می دهند تا کاملاً طبیعی خشک شوند.

سفارش زردآلو خشک آفتابی

سفارش زردآلو خشک آفتابی سفارش زردآلو خشک به صورت آنلاین امکان پذیر است. فروش اینترنت به منظور تسهیل خرید برای همه شهروندان طراحی شده است و با خدمات سریع و ارائه متنوع ترین محصولات در مدت زمان کوتاه بهترین راه برای خرید از راه دور است.
توزیع زردآلوهای خشک تازه و ارگانیک و پذیرش سفارشات اینترنتی به مشتریان عزیز این امکان را می دهد تا آخرین تاریخ محصولات را با مناسب ترین قیمت و به طور کامل به طور مستقیم از شرکت سازنده خریداری کنند.
متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سفارشات خود را به راحتی و بدون هیچ محدودیتی ثبت کنند و با مصرف انرژی کم معامله مفیدی داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید