مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده میوه خشک گلابی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خواص گلابی خشک شده در طب سنتیعرضه عمده میوه خشک گلابی

میوه خشک از محصولات و تنقلات نسبتا جدیدی  است که به دلیل خواص زیاد به شدت مورد توجه قرار گرفته و پزشکان مصرف آن را توصیه می کنند. به نظر می رسد وقتش فرا رسیده برای همیشه مصرف تنقلات مضر صنعتی را کنار بگذاریم‌ و محصولات طبیعی مصرف کنیم. ما به عنوان تولید کننده میوه خشک گلابی این آمادگی را داریم تا در سلامتی و تندرستی جامعه به ایفای نقش بپردازیم و سهمی در آن داشته باشیم.

تولید کننده میوه خشک گلابی

خواص گلابی خشک شده در طب سنتی

خواص گلابی خشک شده در طب سنتی

ما با پخش گلابی خشک عمده،  سعی کرده ایم به تغییر سبک زندگی کمک کنیم و مردم را از هر آن چه که مضر است دور کنیم مثلا در دورهمی ها و مراسمات مختلف خیلی از افراد از خوراکی های صنعتی استفاده می کنند که خیلی از آنها با توجه به شیوه تولید آن محصولات، سرطان زا بوده و در آینده مشکلات جدی به وجود می آورد پس بهترین گزینه این است که جایگزین شایسته ای برای آن بیابیم که پیشنهاد ما گلابی خشک شده می باشد که ما به چند نمونه از خواص شگفت انگیز آن اشاره خواهیم کرد:

● به دلیل داشتن آهن و مس یکی از بهترین گزینه ها برای پیش گیری و درمان کم خونی به شمار می رود. این بیماری یکی از مواردی است که بسیار در بین مردم شایع است و به خصوص در بین بانوان عمومیت بیشتری دارد.

● کم کالری است و قند کمی دارد و با داشتن فیبر کافی سوخت و ساز بدن را بیشتر می کند و چربی سوز است و باعث تناسب اندام می شود.

● به دلیل خواص آنتی اکسیدانی از بسیاری از بیماری ها از جمله انواع سرطانها جلوگیری می کند و همچنین از رشد تومورها نیز جلوگیری می کند.

● گلابی خشک شده مس زیادی دارد که در بهبود عملکرد حافظه بسیار موثر است و آلزایمر را از انسان دور می کند.

● با داشتن پتاسیم به سلامت قبل کمک می کند و باعث ایجاد نشدن لخته خونی و افزایش گردش خون می شود.

عرضه عمده میوه خشک گلابی

عرضه عمده میوه خشک گلابی

ما با عرضه میوه خشک گلابی که به آن چیپس میوه نیز گفته می شود علاوه بر تامین نیازهای داخلی، صادرات این محصول را نیز در دستور کار خود قرار دادیم و به دلیل اینکه کشورمان در دنیا به عنوان کشوری که میوه های باکیفیت تولید می کند، شناخته می شود پس می توان ادعا کرد که میوه خشک آن نیز از مرغوبیت  بالایی برخوردار است. مجموعه ما برای همکاری همه جانبه با پخش ها و کسبه ها اعلام آمادگی می کند و با اطمینان خاطر عرض می کنیم در تهیه این محصول دستورالعمل های بهداشتی را مد نظر داشته و بیش از هر چیز دیگری، رضایت مشتری را در نظر گرفته ایم. شما همچنین می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان فروش ما نیز بهره ببرید تا انتخاب خوبی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید