مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خریدار موز خشک صادراتی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی موز خشک شدهخریدار موز خشک صادراتیقیمت میوه خشک موزمرکز فروش عمده موز خشک با کیفیت اعلا
خریدار موز خشک

خریدار موز خشک عمده این محصول مرغوب را جهت صادرات به سایر کشورها تهیه می نماید. اگر شما هم قصد سفارش میوه خشک صادراتی با نازل ترین قیمت را دارید، هم اکنون از طریق نمایندگی فروش اقدام نمایید.
با توجه به ظرفیت بالای تولید انواع میوه با بهترین کیفیت در شهرهای مختلف کشور، پتانسیل خوبی برای توسعه صنعت میوه خشک در ایران داریم.
کیفیت بالا و طعم عالی این محصولات در بازارهای جهانی نیز مورد توجه بالایی قرار گرفته و همین عامل، نویدی جهت گسترش تولید مرغوب ترین میوه خشک ایرانی و صادرات آن محسوب می شود.
در این مقاله سعی داریم به بررسی خواص میوه خشک موز بپردازیم و بزرگترین خریدار موز خشک عمده را معرفی نماییم.

معرفی موز خشک شده

امروزه مصرف میوه خشک یک راهکار ساده برای جذب ویتامین های روزانه است. از طرفی مردم بیشتر درگیر مشغله کاری هستند و شاید زمانی برای خرید میوه پیدا نکنند و یا حال و حوصله پوست کندن، شستن و مصرف میوه را نداشته باشند.
میوه خشک حجم کمتر و تنوع بیشتری دارد و قیمت آن هم اگر چه از میوه تازه بیشتر است، اما خرید میوه خشک در مقایسه با میوه تازه نهایتاً گزینه جذاب تر و دم دستی تری می باشد.
خشک کردن میوه موز یک فرآیند شگفت آور و آسان است. این خشکبار چسبناک، ترد و چیپس مانند را می ‌توان با انواع تنقلات میل کرد.
جالب است بدانید که برای تهیه یک ترکیب خوشمزه، می ‌توانید آن را مجدداً خیس کنید که در این حالت، ماندگاری آن‌ کاهش پیدا کرده، کما اینکه سیاه شدن موز خشک یکی از چالش های بنکداران و فروشندگان این محصول است.
اگر تا به حال خرید موز خشک را به صورت اینترنتی امتحان نکرده اید، این مجموعه یک مرکز فروش موز خشک عمده است که انواع میوه خشک درجه یک را تأمین می کند.

خریدار موز خشک صادراتی

خریدار موز خشک

با توجه استقبال فراوان از سوی کشورهای خارجی، امروزه تولید کنندگان ایرانی انواع میوه خشک را با کیفیت و طعم های عالی تولید و در بازارهای جهانی عرضه می کنند.
طبیعتاً با توجه به پایین بودن ارزش پولی کشور ما، خرید این محصول برای سایر کشورها مقرون به صرفه است و یک مشتری خارجی می تواند این محصول صادراتی را با قیمت مناسب تری نسبت به سایر کشورهای تولید کننده میوه خشک خریداری کند.
از انواع میوه خشک هایی که به سایر کشورها صادر می شود می توان به موز، هلو، کیوی، سیب، پرتقال، توت فرنگی، آلو و غیره اشاره کرد.
از مزایای صادرات موز خشک این است که قیمت آن در بازارهای جهانی نسبت به میوه های تازه حدودا چهار برابر گران تر است و طبیعتاً فروش چنین محصولاتی برای اقتصاد کشور باارزش می باشد.
از دیگر مزایای موز خشک صادراتی نسبت به میوه تازه که سبب پرطرفدارتر شدن و به صرفه تر شدن ﺁن شده است، می توان به سبک و کم حجم بودن، نیاز نداشتن به سردخانه در زمان نگهداری و حمل و نقل، بسته بندی آسان، حمل و نقل ﺁسان و نبود کپک زدگی اشاره نمود.
تمامی این موارد سبب شده که در حال حاضر صادرات موز خشک نسبت به سایر محصولات ارزش چندین برابری داشته باشد.

قیمت میوه خشک موز

خریدار موز خشک

موز خشک ایرانی به دلیل طعم، عطر و کیفیت بسیار بالا در بازارهای جهانی طرفداران زیادی دارند و سالانه مقدار زیادی از این محصول به سایر کشورها صادر می شود.
اما باید گفت که قیمت این محصول، یکی از مهم ترین فاکتورها برای تجار و خریدار موز خشک است.
در این راستا باید متذکر شویم که قیمت انواع میوه خشک عمده بسته به عواملی چون فروش بسته بندی میوه خشک یا فروش فله ای آن متفاوت می باشد.
در واقع وجود انواع میوه خشک در بسته بندی های مختلف و مخصوص، بر قیمت و میزان فروش این محصولات تاثیر مستقیم می گذارد.
طبیعتاً قیمت میوه خشک موز فله ای پایین تر از میوه خشک های بسته بندی است و اکثر خریداران و پخش کننده های میوه خشک تمایل به خرید فله ای این محصول دارند و بعد از خرید فله ای، این محصول را در بسته بندی های خاص در فروشگاه های کشور پخش می کنند.
به همین دلیل عموماً خرید فله ای موز خشک برای خریداران عمده سودآورتر می باشد.

مرکز فروش عمده موز خشک با کیفیت اعلا

بازار خرید و فروش انواع میوه خشک، با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات و معرفی برترین تولید کنندگان ایرانی شروع به کار کرده است.
خریدار موز خشک و صادر کننده این محصول، می تواند با استفاده از خدمات این مجموعه با بهترین تولید کنندگان میوه خشک موز در ایران آشنا شود و بدون واسطه با آنان ارتباط برقرار کند.

تولید کنندگان عزیز نیز می توانند از طریق این مرکز، محصولات خود را به خریداران و صادر کنندگان مختلف در سراسر ایران معرفی کرده و بتوانند به راحتی آن ها را بدون واسطه و با قیمت بهتر به فروش برسانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید