مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت جدید آلو خشک خوانسار 1000 گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

محبوبیت آلو خشک خوانسار در بازارصادرات آلو خشک خوانسار به ترکیه

آلو خشک را می توان از جمله خشکباری دانست که به دلیل استفاده از آن در تهیه انواع  خورشت  در نوع خود از محصولات پر استفاده می باشد. قیمت این محصول همگام با تلاطمات بازار در سال های اخیر به صورت صعودی دستخوش تغییر گشته است. شرکت ما به عرضه آلو خشک خوانسار در بسته های هزار گرمی می پردازد‌. برای اطلاع از آخرین قیمت آلو خشک 1000گرمی خوانسار و خرید آن با ما تماس بگیرید.

قیمت جدید آلو خشک خوانسار 1000 گرمی

محبوبیت آلو خشک خوانسار در بازار

محبوبیت آلو خشک خوانسار در بازار بر اساس داده های موجود می توان گفت ایران جزء تولید کنندگان عمده آلو در جهان به شمار می رود به گونه ای که گفته می شود ایران در میان تولید کنندگان این محصول رتبه دهم را درجهان داراست. تولید عمده آلو این فرصت را در اختیار تولیدکنندگان آلو خشک قرار می دهد که بدون نیاز به واردات ماده اولیه یعنی انواع آلو به تولید آلو خشک در سطح گسترده بپردازند.

شهرستان خوانسار واقع در استان اصفهان نیز یکی از مراکز تولید عمده آلو در ایران به حساب می آید که میزان برداشت آلو از باغات آن را تا هشت هزارتن برآورد کرده اند. بالا بودن تولید آلو در این شهرستان انگیزه خوبی برای تولید آلو خشک شده است. برای آشنایی بیشتر شما در این  نوشتار به آلو خشک خوانسار خواهیم پرداخت.

گفته می شود آلو برای رشد خوب و کافی نیازمند آب زیاد و هوای خنک می باشد و از آنجا که خوانسار از مناطق سردسیری استان اصفهان به حساب می آید، مکان مناسبی برای کاشت آلو می باشد.

مناسب بودن خوانسار برای پرورش آلو را می توان عاملی مهم در کیفیت آلوی خوانسار بر شمرد و شاید دور از حقیقت نباشد که گفته شود کیفیت بالای ماده اولیه آلو خشک خوانسار یعنی خود آلو، اصلی ترین دلیل محبوبیت آلو خشک تولید شده در خوانسار در بازار ایران می باشد. محبوبیت آلوی خوانسار به گونه ای است که می توان این محصول را به عنوان یکی از انواع سوغاتی این شهرستان دانست.

صادرات آلو خشک خوانسار به ترکیه

صادرات آلو خشک خوانسار به ترکیه می توان گفت صادرات یک کالا به بازار های کشورهای دیگر همواره نیازمند کیفیتی است که با استاندارد های جهانی همسو باشد و یا لااقل انتظارات بازار کشور مقصد را بر آورده کند و به همین دلیل قرار گرفتن هر کالا در سبد صادراتی کشور را می توان گواهی دانست بر کیفیت آن کالا.

آلو خشک صادراتی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و چنانچه آلو خشک برخی از مناطق ایران بتوانند جایی در بازار کشور های دیگر پیدا نمایند؛ می توان اطمینان پیدا کرد که محصول مذکور کیفیت خوبی دارد و از آنجا که آلو خشک خوانسار نیز ممکن است جزء اقلام صادراتی ایران به ترکیه محسوب گردد، می توان گفت که این محصول نیز، کالایی مرغوب به حساب می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید