مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع عمده آلو بخارا تازه تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی فواید آلو بخارا برای سلامتی قلبصادر کننده آلو بخارا تازه تبریز

آلو بخار تازه از انواع خشکبار محسوب می گردد. این محصول حاصل خشک نمودن گوجه سبز یا آلو می باشد. این محصول علاوه بر این که به تنهایی قابل استفاده است از آن در طبخ غذا نیز استفاده می شود. این خشکبار علاوه بر طعم فوق العاده دارای فواید فراوانی نیز می باشد. آلو بخارا تبریز از جمله محصولات با کیفیت در این زمینه می باشد که پس از تولید در تبریز در سایر شهر ها توزیع می گردد. توزیع عمده آلو بخارا تازه تبریز

بررسی فواید آلو بخارا برای سلامتی قلب

بررسی فواید آلو بخارا برای سلامتی قلب آلو بخارا دارای فواید بسیاری می باشد، این به دلیل وجود مواد موثر و مغذی موجود در آن است که می توانیم به پتاسیم بالای آن، وجود نیاسین، هیدروکسی فنیلی ساتین، ویتامین A، ویتامین C و ویتامین B6 اشاره کنیم. 
آلو بخار به دلیل داشتن میزان بالایی از آنتی اکسیدان های پلی فنلی خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. میزان ابن آنتی اکسیدان ها در آلو بخارا چیزی حدود دو برابر شلیل و هلو است. 
از آن جایی که داشتن دو بیماری زمینه ای فشار خون بالا و کلسترول بالا منجر به بروز بیماری های قلبی می گردد، مصرف آلو بخارا باعث کنترل فشار خون و کلسترول می شود و به این ترتیب منجر به سلامتی قلب می گردد. 
بر طبق مطالعات انجام شده متوجه شده اند که به دلیل موجود بودن فیبر، پتاسیم و آنتی اکسیدان ها در این خشکبار منجر به حفظ و سلامت قلب می شود. وجود ویتامین B6 از بالا رفتن سطح هوموسیستئین جلوگیری می نماید و به این ترتیب از بروز حمله های قلبی جلوگیری به عمل می آورد.

صادر کننده آلو بخارا تازه تبریز

صادر کننده آلو بخارا تازه تبریز آلو بخارا در ایران در استان های مختلفی همچون اصفهان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی تولید می شود. صادرات این محصول به کشور های مختلف انجام می گیرد. یکی از نمونه های صادراتی این محصول آلو بخارا تازه تبریز است که کیفیت بی نظیری دارد. 
از جمله کشور های وارد کننده آلو بخارا از ایران می توان به بنگلادش، هن، امارات، عراق و پاکستان اشاره نمود. کیفیت محصولاتی صادراتی بر اساس نیاز و خواسته هر کشور متفاوت می باشد به طوری که برای صادرات به آمریکا محصول باید درجه یک باشد در حالی که کشور های همچون پاکستان و هند محصول درجه یک سفارش نمی دهند. 
این مجموعه این افتخار را دارد که علاوه بر فروش آلو بخارا صادراتی در داخل کشور به عنوان صادر کننده به کشور های دیگر نیز فعالیت می کند. فروش این محصول در این مجموعه به صورت عمده می باشد. لذا افراد و یا مجموعه های که قصد خرید از این سایت را دارند لازم است تا با استفاده از راه های ارتباطی موجود با ما تماس گرفته و میزان محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید