مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ارائه دهنده میوه خشک زردآلو درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

میوه خشک زردآلو منبع غنی از مواد معدنیتوزیع مستقیم میوه خشک زردآلو در سطح کشور

زردآلو یکی از میوه های کوچک تابستانی می باشد که دارای پوستی نازک و رنگ زرد یا نارنجی است. این میوه یکی از بهترین گزینه ها برای خشک کردن است، چرا که طعم برگه های زردآلو که به روش های سنتی و یا صنعتی خشک شده اند بی نظیر است و مصرف آن فواید بی شماری برای جسم انسان دارد. اگر به دنبال یک ارائه دهنده میوه خشک زردآلو درجه یک هستید تا بهترین نوع این محصول را از طریق آن تهیه کنید، با ما در این سایت اینترنتی همراه باشید.

ارائه دهنده میوه خشک زردآلو درجه یک

میوه خشک زردآلو منبع غنی از مواد معدنی

میوه خشک زردآلو منبع غنی از مواد معدنی در فرایند خشک کردن زردآلو آب آن تبخیر شده و میزان کمی از ویتامین های خود را از دست می دهد، اما خوشبختانه ارزش های غذایی آن به خوبی حفظ شده و مقادیر فراوانی از فیبر و انواع مواد معدنی در آن باقی می ماند. به گونه ای که تحقیقات نشان داده است زردآلو خشک شکری که یکی از بهترین نمونه های این محصول در کشورمان است، منبع غنی از مواد معدنی را به خود اختصاص داده است.

و اما در این قسمت به برخی از مواد معدنی موجود در این میوه خشک اشاره می کنیم:

  • آهن
  • پتاسیم
  • روی
  • کلسیم
  • منگنز

پتاسیم ماده ای است که بسیار برای قلب انسان مفید بوده و می تواند به تنظیم فشار خون کمک کند، همچنین آهن موجود در زردآلو باعث درمان بیماری کم خونی شده و میزان جذب آهن را از سایر مواد غذایی افزایش می دهد. کلسیم موجود در آن نیز در کاهش بیماری هایی نظیر پوکی استخوان بسیار مفید و موثر است و به طور کلی موجب تحکیم استخوان ها می شود.
به همین سبب است که این روزها بسیاری از خانواده ها تلاش کرده اند تا در برنامه غذایی روزانه کودکان خود از زردآلو خشک شده به عنوان یک میان وعده ارزشمند استفاده کنند.

توزیع مستقیم میوه خشک زردآلو در سطح کشور

توزیع مستقیم میوه خشک زردآلو در سطح کشور با وجود اینکه انواع و اقسام میوه های خشک در کشورمان وجود دارند، اما یکی از پرطرفدارترین نوع آنها که در مراکز ارائه میوه خشک وجود دارد زردآلو خشک می باشد. این میوه در ابتدا تنها به روش سنتی خشک شده و مورد استفاده قرار می گرفت، اما سالهاست تقاضای بازارهای داخلی کشورمان برای مصرف آن افزایش پیدا کرده و همین امر سبب شده است که بسیاری از کارخانجات معتبر کشورمان اقدام به خشک کردن این میوه در حجم بالا نموده و آن را به صورت مستقیم در تمامی سطح کشور توزیع نموده و در دسترس علاقمندان به این میوه قرار دهند.
از میوه خشک زردآلو به عنوان یک تنقلات خوشمزه و دلچسب و همچنین تهیه مربا و انواع دسر استفاده های فراوانی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید