مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده آلبالو خشک آبدار مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید آلبالو خشک آبدارمراکز توزیع آلبالو خشک آبدار مرغوب

آلبالو یکی از خوش طعم ترین میوه های تابستانی است که به دلیل محبوبیت فراوان در بین مردم، آن را نیز خشک می کنند و به صورت آلبابو خشک در بازار ها عرضه می کنند. خرید عمده آلبالو خشک آبدار مرغوب، از طریق شرکت این مجموعه قابل انجام بوده و آلبالو خشک های این مجموعه دارای بالا ترین کیفیت موجود در بازار هستند که با یک خرید قابل اثبات است.

خرید عمده آلبالو خشک آبدار مرغوب

مراحل تولید آلبالو خشک آبدار

مراحل تولید آلبالو خشک آبدار آلبالو خشک ها به روش های متعددی خشک می شوند، اما برای این که نوع آبدار آن تهیه شود، باید این مراحل طی شود؛

  • اولین مرحله آن، انتخاب آلبالو های مناسب برای خشک کردن است که به این منظور حتما باید آلبالو های کاملا رسیده و آبدار انتخاب شود، آلبالو های نارس بعد از خشک شدن بسیار سفت و غیر قابل استفاده خواهند شست.
  • در مرحله بعد باید حتما آلبالو ها با آب از هر نوع گل و لای و خاک تمیز شوند تا بعد از خشک شدن سنگریزه در آن دیده نشوند.
  • حال باید ضایعات مربوط به آن نظیر برگ ها و شاخه ها از آن جدا شده و اگر آلبالویی خراب باشد باید از مرحله تولید حذف گردد.
  • باید حتما آلبالو ها خشک شوند که به این منظور از پارچه های حریری استفاده می گردد تا تمام آب آن گرفته شود.
  • سپس به آلبالو ها اندکی شکر به همراه نمک افزوده می شود تا بعد از خشک شدن طعم بسیار مطلوبی داشته باشد.
  • آلبالو ها را بر روی حصیر های چوبی می توان پهن کرد، این حصیر ها دارای تهویه مناسب بوده و به این طریق آلبالو ها در برابر نور آفتاب به هیچ وجه فاسد و خراب نشوند.
  • از طرفی در کارخانه ها به منظور افزایش تولید در زمان از دستگاه های پیشرفته صنعتی برای خشک کردن استفاده می کنند که باعث می شود آلبالو ها چندان خشک نشوند و دارای بافت لطیف و آبدار باشد.

مراکز توزیع آلبالو خشک آبدار مرغوب

مراکز توزیع آلبالو خشک آبدار مرغوب در مراکز توزیع آلبالو خشک آبدار مرغوب، بهترین انواع آلبالو ها بعد از خشک شدن بسته بندی شده و سپس به شیوه ای کاملا بهداشتی در بازار ها توزیع می گردد.

آلبالو خشک مرغوب توزیع شده توسط این مراکز دارای بهترین درجه کیفی بوده و به دلیل تر و تازه بودن مدت زمان ماندگاری آن نیز بسیار بالا است.

برای خرید از مراکز توزیع می توان ابتدا لیست این مراکز را از طریق سایت این مجموعه مشاهده کرد و همچنین راه های ارتباطی نیز وجود دارد که از طریق آن ها می توان با کارشناسان فروش در تماس بوده و حتی می توان از این شرکت به صورت عمده نیز محصول مورد نظر را خریداری نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید