مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت آلو شابلون خشک شده | ویژه صادرات

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت آلو شابلون خشک شدهصادرات آلو شابلون سیاه خشک
قیمت آلو شابلون خشک

آلو مانند دیگر میوه ها دارای خواص زیادی است. در صورتی که به آلو علاقه ای ندارید می توانید این میوه را خشک شده مصرف کنید زیرا خواص آن از بین نرفته و طعمی بی نظیر دارد. قیمت آلو خشک شابلون با توجه به میزان مصرفی هر شهر متفاوت است.
آلو شابلون به دلیل طبع سردی که دارد حرارت بدن را از بین می برد و برای بسیاری از بیماری ها چون پیشگیری از سرطان و سکته قلبی، افرادی که دیابت، چربی خون و غیره دارند بسیار مناسب است تا بتوانند با خیال راحت مصرف کنند، همچنین به رشد سلول ها و انتقال خون کمک کرده و به دلیل ویتامین موجود در آن برای بینایی و سلامت چشم مفید است.
در واقع آلو شابلون خشک نوعی خواص ضد سم دارد و به تقویت دستگاه گوارش و هضم بهتر غذا کمک می کند. قیمت آلو خشک شابلون با توجه به این ویژگی‌ ها و مزایایی که دارد، دارای هزینه ثابتی نبوده و نمی توان قیمتی برای آن قید کرد.
اگر بخواهید به اندازه مصرفی آلو شابلون تازه را در خانه خشک کنید باید آن را در کمی آب بجوشانید و پس از خنک شدن پوست آن را کنده و در آفتاب خشک کنید، اگر مایل بودید کمی نمک زده تا مزه ملس خود را حفظ کند ، طی چند روز متوالی آلو های تازه خشک می شوند، می توانید آن ها را مورد استفاده قرار داده و از طعم و مزه آن لذت ببرید.
با این رو ش قیمت آلو شابلون خشک را به نهایت رسانده و شامل هزینه های اضافی نمی شوید.

قیمت آلو شابلون خشک شده

یکی از میوه های پرطرفدار تابستانی که بسیار آبدار می باشد آلو شابلون است. قیمت آلو خشک شابلون نسبت به تازه آن به صرفه تر است و حجم بیشتری جواب می دهد. آلو شابلون خشک شده تا ۶ ماه به راحتی ماندگاری دارد و خراب نمی شود، در واقع طعم این میوه ترش و شیرین و بهتر بگویم ملس است که بسیار عالی و خوشمزه می باشد. رسیده ی این میوه، رنگی ارغوانی بین بنفش و سیاه دارد که زیبایی خاصی به ارمغان آورده است. آلو شابلون خشک به دلیل داشتن فیبر بالا مزاج خشک را برطرف می کند و در رفع یبوست موثر است.
قیمت آلو خشک شابلون با توجه به درجه کیفیت آن و میزان خرید مشتری متفاوت است. آلو خشک شابلون حاوی مواد معدنی و املاحی مانند کلسیم، فیبر، آهن، پتاسیم و غیره است که هر صد گرم خشک شده آن۴۶ کیلو کالری دارد و از ویتامین هایی چون،A, B, C, K تشکیل شده که بسیار برای بدن مفید هستند.
با وجود این‌ که آلو سرشار از آنتی اکسیدان است و مزایای زیادی دارد اما در مصرف آن هم نمی توان زیاده روی کرد زیرا عوارض نامطلوبی چون اسهال را در پی دارد.
قیمت آلو خشک شابلون در مصارف عمده با وزن های پایین مناسب تر است و نسبت به دیگر میوه های خشک دارای قند پایین تری می باشد، مفصل های صدا دار را درمان می کند و باعث می شود دچار درد نشوید.
مصرف این میوه به صورت چیپسی و خشک طعم بی نظیری دارد، اغلب درشت و بازار پسندانه است. آلو خشک شابلون گوشتی، سفت و نسبتا شیرین است که برای یک بار امتحان هر فردی را وسوسه و تشویق به مصرف می کند. بعد از استفاده به دلیل فواید و خواصی که دارد آن را بیشتر تهیه می کنید.

 

آلو خشک شده شابلون
آلو خشک شده شابلون

صادرات آلو شابلون سیاه خشک

ایران در فصل تابستان بهترین آلو های شابلون مرغوب و با کیفیت را به صورت فله ای و عمده برای بازار های داخلی و صادراتی آماده سازی می کند. قیمت آلو خشک شابلون با توجه به مرغوبیت، وزن و بسته بندی آن متفاوت است، آلو شابلون را بعد از طی مراحل تولید در بسته بندی های شکیل به کشورهای دیگر صادر می کنند. این صادرات به کشور های خارجی برای چرخه اقتصاد کشورمان بسیار مفید است و انجام این کار دلیلی برای بازار های جذاب و پر فروش می باشد. برای اطلاع از قیمت آلو خشک شابلون می توانید سایت های اینترنتی و معتبر را دنبال کنید.
آلو خشک شابلون در کنار مغزی جات، توت خشک، انجیر و غیر نوعی تنقلات مفید و سرگرم کننده هستند که در مهمانی و دور همی ها می توان استفاده کرد و از طعم آن لذت برد، حتی این آلو خشک شابلون با توجه به سلیقه افراد در بعضی از غذا ها برای ترش یا ملس شدن نیز قابل استفاده هستند که مزه غذا را دو چندان می کنند.

قیمت آلو شابلون خشک شده
قیمت آلو شابلون خشک شده

 

قیمت آلو خشک شابلون برای صادرات به عوامل زیادی نظیر کیفیت محصول، اندازه، رنگ و غیره بستگی دارد. کشورهایی چون عراق، عمان، ارمنستان، امارات متحده عربی و غیره متقاضی برای خرید عمده آلو خشک شابلون با کیفیت از ایران هستند. آلو شابلون هایی که با استفاده از روش های نوین و دستگاه های تمام خودکار و در محیطی کاملا بهداشتی تولید شوند در قیمت و کیفیت بسیار نقش دارند. قیمت آلو شابلون تازه هر چقد که پایین تر باشد قیمت آلو خشک شابلون تمام شده هم پایین تر و کم تر است و این امر قدرت رقابت را افزایش می دهد.
این نوع آلو با توجه به مصرف بالا در ایران در کشور های مجاور هم مصرف کننده زیادی دارد که به عنوان خشکبار از آن استفاده می‌کنند، قیمت آلو خشک شابلون اگر بدون واسطه و به صورت خرید مستقیم انجام گیرد تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. قیمت آلو خشک شابلون مانند کالاها و مواد غذایی دیگر به قیمت اولیه یعنی میوه تازه آن فصل بستگی دارد و به دلیل تغییر قیمت کالاها و نوسانات زیاد روز به روز در حال گران تر شدن است. در صورتی که میوه تازه را بدون واسطه از باغدار و کشاورز تهیه کنید می توانید بهترین قیمت آلو شابلون خشک را به مشتریان ارائه دهید.
با مصرف مرتب میوه آلو شابلون خشک سلامت بدنتان را تضمین کنید. همچنین برای اطلاع از قیمت آلو خشک شابلون می توانید با بهترین نمایندگی فروش میوه خشک یعنی خشکباران در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید