مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت کشمش طلایی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سلامت استخوان ها با مصرف کشمشمراکز خرید کشمش طلایی صادراتی

کشمش طلایی از بهترین رقم های تجاری و اقتصادی این محصول در کشور می باشد و به دلیل ارزش غذایی بالا این محصول خواهان زیادی در بازار های داخلی و خارجی دارد. کشمش طلایی صادراتی به دلیل ارگانیک و طبیعی بودن این محصول در بین مردم سراسر دنیا محبوبیت پیدا کرده است و بسیاری از کشور ها از جمله عربستان این محصول را برای مصرف آجیل و یا طبخ غذا خریداری می کنند.

استعلام قیمت کشمش طلایی صادراتی

سلامت استخوان ها با مصرف کشمش

سلامت استخوان ها با مصرف کشمش کشمش از جمله خشکباری بوده که از دیرباز در کشورمان تهیه و تولید می گردید و کشمش تولیدی بر اساس رقم انگوری که از آن تولید می گردد متغیر می باشد. امروزه اهمیت کشمش در صادرات سبب شده است، از بهترین روش ها برای تهیه و تولید این محصول استفاده گردد تا باعث افزایش کمی و کیفی این محصول گردد. 

مهندسان کشاورزی راهکار های زیادی برای افزایش کیفیت این محصول در اختیار کشاورزان قرار داده اند؛ از جمله تغذیه صحیح تاکستان ها، روش های نوین فراوری و خشک کردن و زمان برداشت به موقع این محصول بسیار حائز اهمیت می باشند.

در تولید کشمش تیزابی بیشتر از رقم انگور سفید، بی دانه و پوست نازک استفاده می گردد. پس از برداشت انگور و تمیز کردن آن ها، مرحله خشک کردن انجام می شود. در این مرحله انگور را در محلول تیزاب غوطه ور کرده و سپس جلوی نور آفتاب روی سکو هایی پهن می کنند. تیزاب سبب می شود انگور سریع تر خشک شود و کشمش به دست آمده به لحاظ کیفیت بالاتر از سایر کشمش های معمولی باشد. تیزابی کردن انگور از ورود میکروب ها به آن جلوگیری می کند و مدت زمان انبار داری این محصول را افزایش می دهد.

کشمش نوعی میان وعده بسیار با ارزش و مقوی می باشد که همواره توسط متخصصان تغذیه مصرف این محصول توصیه شده است. مصرف کشمش به دلیل غنی بودن از منیزیم و کلسیم به زنان باردار توصیه می شود، زیرا این عناصر در استخوان سازی و تقویت بافت های غضروفی جنین بسیار مفید می باشند. همچنین کشمش برای کودکانی که بیماری های مربوط به روده را دارند، در بهبود عملکرد آن مفید می باشد علت این امر دارا بودن کشمش از فیبر می باشد.

مراکز خرید کشمش طلایی صادراتی

مراکز خرید کشمش طلایی صادراتی کشمش طلایی که محصول با کیفیت تولیدی توسط دستان زحمکش کشاورزان می باشد، همواره جزو اقلام صادراتی بوده است و ایران از لحاظ صادرات این محصول رتبه چهارم را در دنیا دارد. مراکز خرید کشمش طلایی این محصول را با کیفیت ممتاز و قیمت بسیار مناسب در سراسر کشور توزیع می کنند و مردم بر حسب نیاز خود می توانند به صورت عمده و خرده اقدام به خرید آن کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید