مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده کشمش آفتابی | سایت خشکباران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقصود از کشمش آفتابی چیست؟بهترین کشمش آفتابی ایران کدام است؟چگونه کشمش خشک خوب و اعلا بخریم؟فروش عمده کشمش آفتابی در نمایندگی آنلاین
فروش عمده کشمش آفتابی

فروش عمده کشمش آفتابی در مجموعه خشکباران قائم به صورت فله ای در گونی ها و کارتون هایی با وزن های متفاوت با قیمت مناسب به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کنندگان صورت می پذیرد.
در کشور ما به دلیل تنوع بالای انگورها و همچنین استفاده از مجهزترین و پیشرفته ‌ترین دستگاه ‌ها، مرغوب ترین کشمش به بازار ارائه می گردد.
اغلب محصولات ارائه شده به بازار در رده محصولات صادراتی قرار می گیرد و به آسانی می توان با قرار دادن آنها در بسته بندی های مناسب و فروش در بازارهای بین المللی، ارز قابل قبولی را به کشور وارد کرد.
برای خرید کشمش عمده با قیمت مناسب، در ادامه بهترین مرکز فروش آنلاین را معرفی می کنیم.

مقصود از کشمش آفتابی چیست؟

فروش عمده کشمش آفتابی

کشمش در واقع همان انگور خشک شده که با توجه به تنوع انگورها، کشمش ها نیز انواع و اقسام مختلف دارند.
اما کشمش ها را از لحاظ آماده سازی به سه دسته کلی کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش سایه خشک تقسیم بندی می کنند که کشمش آفتابی یکی از پرطرفدارترین ها می باشد.
پس از جمع آوری انگورها، آنها را به شکل های مختلف در مقابل نور خورشید قرار می ‌دهند تا در اثر گرمای خورشید رطوبت آنها از بین رفته و انگورها خشک گردد.
آویزان کردن انگورها با طناب به عنوان یکی از بهترین شیوه ها برای خشک کردن انگور و تولید کشمش آفتابی است؛ زیرا ضمن قرار گرفتن در برابر گرمای خورشید و وزش باد نیز کمک می کند تا زودتر انگورها خشک شود.
در حال حاضر در بازار دو نوع کشمش آفتابی هسته دار و بدون هسته وجود دارد که از کشمش های هسته دار به عنوان آجیل استفاده می‌ کنند؛ اما از کشمش های بی هسته برای انواع پلو و شیرینی جات به کار می برند.
رنگ کشمش ها به دلیل برخورد اشعه مستقیم خورشید با انگورها در اغلب مواقع به صورت قرمز و یا سرخ پررنگ است.

بهترین کشمش آفتابی ایران کدام است؟

تقریباً در تمامی مناطق کشور ما کشمش های آفتابی تولید می شوند؛ اما بهترین تولید کنندگان آفتابی در ایران، معمولاً تاکستان های بزرگی هستند که انگورهای با کیفیت بالا را برداشت می ‌کنند.
در حال حاضر شهرهای مختلفی از ایران با داشتن تاکستان های بزرگ انگور به قطب تولید کشمش تبدیل شده اند که در اینجا به بررسی و معرفی مهم ترین آنها می پردازیم:

  • تاکستان های استان قزوین و شهر تاکستان و اسفرورین
  • تاکستان های استان خراسان شمالی و به خصوص شهر کاشمر
  • تاکستان های استان همدان و شهر ملایر
  • تاکستان های استان فارس و بخصوص شهر بوانات و داراب

به غیر از مواردی که در اینجا ذکر شد، شهرهای بسیار زیاد دیگری هم هستند که گونه های با کیفیت مناسب جهت تولید کشمش برداشت می کنند.
به دلیل وجود تاکستان های بسیار بزرگ انگور، ایران به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان کشمش دنیا محسوب می ‌شود که با تولید این محصولات به شکل کاملا ارگانیک توانسته بخش زیادی از کشمش را به کشورهای دیگر صادر کرده و بازارهای آنها را بدست بگیرد.
قیمت کشمش آفتابی با توجه به کیفیت بسیار خوبی که دارد، مورد توجه بودن در بازارهای بین‌المللی بسیار مناسب ارائه می گردد.

چگونه کشمش خشک خوب و اعلا بخریم؟

فروش عمده کشمش آفتابی

کشمش خشک جزء محصولات مقوی که حجم خرید و فروش آن در بازار بسیار زیاد است؛ به همین جهت باید در هنگام خرید، به کیفیت این محصول دقت بیشتری شود.
برای خرید کشمش خشک خوب و اعلا انتخاب مراکز عرضه و فروش معتبر به صورت مستقیم می‌تواند بهترین راهکار محسوب گردد.
در حال حاضر خرید اینترنتی کشمش آفتابی از طریق سایت های آنلاین معتبر یک راهکار بسیار خوب برای دریافت این محصول با کیفیت مناسب و قیمت ارزان است.
برخی از مراکز تولید کننده و یا عرضه و فروش با راه اندازی سایت های آنلاین، امکان دسترسی و ارائه خدمات خود را برای کلیه مصرف کنندگان به راحتی فراهم آورده اند.

فروش عمده کشمش آفتابی در نمایندگی آنلاین

فروش عمده کشمش آفتابی و محصولاتی که توسط مراکز تولید کننده آن صورت می پذیرد، به طور حتم از کیفیت خوب و قیمت ارزانی برخوردار است.
این مجموعه به عنوان یکی از بهترین نمایندگی آنلاین ارائه کشمش آفتابی محسوب می‌ شود؛ زیرا امکان خرید کشمش عمده به صورت کاملا تازه و ارگانیک را فراهم می آورد.
ارائه خدمات مختلف به صورت آنلاین سبب شده تا بسیاری از هزینه ‌های حمل و نقل و جابجایی کاهش پیدا کند. در نتیجه با پرداخت هزینه های مقرون به صرفه، امکان خرید محصول مرغوب فراهم می گردد.

این مجموعه با داشتن مراودات دوستانه با همکاران و هم صنفان خود و تولید کنندگان بهترین نوع کشمش آفتابی مناسب صادرات را در بازارهای داخلی ارائه می دهد. در صورت نیاز به کشمش به صورت فله و یا بسته بندی با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه خشکبار قائم شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار شامل آلبالو و زردآلوی خشک شده، کشمش و سیب دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید